Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Slask, bor du nær denne ruta? Nei, du tar feil vei ved Høydalsmo! Aww =/ Top 3 i Norge blir for meg deLillos, Kaizers og Gåte. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Aww =/ Men hva er en liten omvei mellom (internet)venner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer an på sjåføren Han ville ikke stoppe i Drammen for at jeg sku få besøke venner der heller : < Ei heller på Festfossen så jeg kunne besøke slekt =/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Damn, da tviler jeg på at du kommer deg til Rjukan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Damn, da tviler jeg på at du kommer deg til Rjukan : < We'll always have Paris Side 1234 Hvilken verden lever du i / Hvilket tallsystem bruker du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Side 1234 Side 9249 her. :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Damn, da tviler jeg på at du kommer deg til Rjukan er da ikke vanskelig å finne en plass.. bare å kjøre gjennom åmot og opp bakken Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tja, det går buss fra Rjukan til Stavanger og buss fra Notodden til Rjukan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 He he, alternativt så har vi festivalen i sommer ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Side 1234 Hvilken verden lever du i / Hvilket tallsystem bruker du? 200poster per side -verdenen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *Spy spy spy spy*Nei, det er ikke lett å like noe du aldri har hørt. Kan si meg enig i Leif Ove og Øystein, men Garbarek har jeg ikke klart å like ennå. Litt som Opeth. Prøvd i lang tid å få noe hørbart ut av det, men ikke klart det enda og ender opp med hodepine hver gang Oida. Eventyr og Legend of the Seven Dreams er forholdvis lette å like, om du skulle ville gi ham en sjanse til. Men jeg kan egentlig skjønne det med hodepinen. Saxofonlyden kan til tider være litt skjærende. Jokke, Kaizers, a-ha er vel de som jeg setter mest pris på, tror jeg. Kan godt hende jeg glemmer noen i dette øyeblikk. Å liste de opp blir også litt for vanskelig.Kaizers er ikke så aller verst. Altså, jeg skjønner ikke alltid så mye av tekstene, men det er morsomt å høre på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^ Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *Spy spy spy spy*Nei, det er ikke lett å like noe du aldri har hørt. Har hørt den jazzdritten ja Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^ Vel, om jeg konsentrerer meg går som regel ikke så aller verst, men jeg har sett Kaizers live, og da var det plent umulig å skjønne det grann. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) *Trøtt* Endret 17. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^ Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin Vi lever i den vestlige verden. Å utrykke sine egene meninger er helt lov. Frihet er zåå kult azza! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En av norges beste i dag heter iallefall Ane Brun. Duettskiva er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har hørt den jazzdritten ja Så, hvilke(t) album har du hørt? Eller slo du ham kanskje bare opp på Wikipedia, så at han spillet jazz og tenkte "Jazz? Er ikke det sånn musikk med instrumenter og sånn? Æsj." Endret 17. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Smooth Jazz er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg