Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Spy spy spy spy*
Nei, det er ikke lett å like noe du aldri har hørt.

Kan si meg enig i Leif Ove og Øystein, men Garbarek har jeg ikke klart å like ennå. Litt som Opeth. Prøvd i lang tid å få noe hørbart ut av det, men ikke klart det enda og ender opp med hodepine hver gang :p
Oida. Eventyr og Legend of the Seven Dreams er forholdvis lette å like, om du skulle ville gi ham en sjanse til. Men jeg kan egentlig skjønne det med hodepinen. Saxofonlyden kan til tider være litt skjærende.

Jokke, Kaizers, a-ha er vel de som jeg setter mest pris på, tror jeg. Kan godt hende jeg glemmer noen i dette øyeblikk. Å liste de opp blir også litt for vanskelig.
Kaizers er ikke så aller verst. Altså, jeg skjønner ikke alltid så mye av tekstene, men det er morsomt å høre på.
Lenke til kommentar

Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff :p

Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^

Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin :p

Lenke til kommentar
Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff :p

Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^

Vel, om jeg konsentrerer meg går som regel ikke så aller verst, men jeg har sett Kaizers live, og da var det plent umulig å skjønne det grann.
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin :p

Vi lever i den vestlige verden. Å utrykke sine egene meninger er helt lov. :wee:

Frihet er zåå kult azza!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...