MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ufint! :| Jeg er ingen PS-nerd. Hvordan gjør du det, egentlig? På flere? Det er utrolig unødvendig av den hvertfall. Tja, nå har jeg bare markert alle bildene i Bridge, og valgt "Tools -> Photoshop -> Image Processor" Ellers er det mulig å gjøre rett fra ps også. Evt bruke actions. Ok, jeg er treeeeg i dag. Endret 17. mars 2009 av MrBjoern Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) fargoth: Skreiv jeg riktig? Det er lenge siden jeg holdte på med Japansk. Skal ta det opp etter fagprøva. Endret 17. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du ingen grenser? ¡¿Qué eres!?¡Soy un monstruo! muahaha A propósito, tienen una historia sexual libre: Ellos anduvieron al hotel en minutos. El balcón grande, sombreado por la azotea cubierta con paja, era bastante el refrigerador que el caliente, calles de adoquín donde ellos habían gastado las últimas pocas horas. Él se sentó en una de las sillas de patio tapizadas y desabrochó su mosca. Elizabeth se afilió a él momentos más tarde con dos botellas frías del echar agua de la pequeña nevera. Para ver su muy rígido, muy grande amartillan adhesivo de sus pantalones cortos, ella sonrió abiertamente y puso las botellas sobre la mesa cercana. "Esto parece a una mucho mejor sed-quencher que el agua," ronroneó ella. Él extendió sus piernas y ella estuvo de pie entre ellos, doblándose de la cintura para poner sus labios a su duro como una roca. Su aliento calentó su punta, que se escapaba ya pre-cum. Ella lo lamió reverentemente y exploró el resto de su cabeza de seta despacio, arrastrando su lengua excesivo y bajo el canto. Él decidió embromarla, también. Él podría oler su excitatión, hasta entre el follaje exuberante, tropical que protegió su balcón de otros. Y aquella falda... Él se ayudó a su manguito mojado, que hace una madriguera entre sus pliegues suaves, que gotean a encontrar su punto más sensible. fargoth: Skreiv jeg riktig? Det er lenge siden jeg holdt på med Japansk. Skal ta det opp etter fagprøva. Nei, du skrev ikke riktig. Jeg måtte halveis gjette meg til hva det var du skulle frem til. Det ble ikke bedre av den editen din heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan dere faktisk japansk? Jeg brukte Google jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg kan ikke japansk. Endret 17. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 A propósito, tienen una historia sexual libre: Ellos anduvieron al hotel en minutos. El balcón grande, sombreado por la azotea cubierta con paja, era bastante el refrigerador que el caliente, calles de adoquín donde ellos habían gastado las últimas pocas horas. Él se sentó en una de las sillas de patio tapizadas y desabrochó su mosca. Elizabeth se afilió a él momentos más tarde con dos botellas frías del echar agua de la pequeña nevera. Para ver su muy rígido, muy grande amartillan adhesivo de sus pantalones cortos, ella sonrió abiertamente y puso las botellas sobre la mesa cercana. "Esto parece a una mucho mejor sed-quencher que el agua," ronroneó ella. Él extendió sus piernas y ella estuvo de pie entre ellos, doblándose de la cintura para poner sus labios a su duro como una roca. Su aliento calentó su punta, que se escapaba ya pre-cum. Ella lo lamió reverentemente y exploró el resto de su cabeza de seta despacio, arrastrando su lengua excesivo y bajo el canto. Él decidió embromarla, también. Él podría oler su excitatión, hasta entre el follaje exuberante, tropical que protegió su balcón de otros. Y aquella falda... Él se ayudó a su manguito mojado, que hace una madriguera entre sus pliegues suaves, que gotean a encontrar su punto más sensible. Me fap a este en español. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Okai. Det hadde vært kult å kunne. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Japansk og oversettelsesprogrammer funker ikke. Jeg er ganske sikker på at jeg skreiv det riktig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...60&start=60 WAT. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...60&start=60WAT. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Me fap a este en español. Realmente agarré a mi compañero de habitación español una vez, mientras él se masturbaba. Vine reventándome a a su cuarto con algunas grandes noticias sin llamar en su puerta. ¡Nunca olvidaré su cara, era divertidísimo! Endret 17. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 tämä alkaa saada tylsää, voimme lopettaa nyt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 KAN VI BARE SNAKKE NORSK? *hylgrine* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Japansk og oversettelsesprogrammer funker ikke. Jeg er ganske sikker på at jeg skreiv det riktig. YUUNISAIDEWANAI?? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 KAN VI BARE SNAKKE NORSK? *hylgrine* Ka om vi snakka finnmarking? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Norsk, vanlig norsk, norsk, norsk, norsk.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Finnmark er jo en del av Norge da. /kverulere Men vi kan godt snakke bokmål, hvis det gjør deg glad. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 No puedo hablar noruego. Solamente en espanol para hoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg