Jakma Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Sitter og jobber med Photoshop oppgave. Utrolig irriterende når noe ikke går som det skal etter timer med arbeid og man må starte på nytt. Hva er det du driver av med? Har av alle ting fått i oppgave å designe en smoothiekartobg. I tillegg til det skulle vi også ta bilde av en som holdt smoothiekartongen i ett fotostudio. Har lekt litt med rensing av hud diverse. Det så dritbra ut når jeg hadde zoomet langt inn, men med en gang ejg zoomet ut ble kantene firkanta. Har jobbet en del med photoshop CS4 f;r, men n[ har jeg oppdaget at jeg syns elemnts er mye bedre*og billigere( for meg som er litt amator... EDIT> nyinnstalert xp, og har problemer med norske tastatur drivere. Endret 17. mars 2009 av Jakma Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Je préfère français. Moi aussi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Tu est la idiote. ¡NO TÚ! Je ne sais pas? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Je préferè français. Francé es gay. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Je préferè français. Francé es gay. Je ne comprends pas. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Francé es gay. Francais est tres bon. Espagnole, huh, c'est idiote. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ¡Todos ustedes chupan en Español! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Francé es gay. Francais est tres bon. Espagnole, huh, c'est idiote. Oui. Francais est tres cool. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tu eres tonto e cabesa! Concibió tu. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ¿Por qué habla todo usted en oraciones solas? Si vamos a tener una conversación española, usted debería escribir mucho tiempo oraciones. A propósito, el francés chupa. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) ¿Por qué habla todo usted en oraciones solas? Si vamos a tener una conversación española, usted debería escribir mucho tiempo oraciones. A propósito, el francés chupa. Estoy de acuerdo con su punto, pero no estoy de que la buena en Español. Prácticamente hablando, este es mi primer año de aprendizaje Español. Endret 17. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) わたしはじゅうにさいでわない. Endret 17. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har ingen anelse om hvorfor photoshop gjør dette mot meg nå. Jeg skal bare krympe 85 bilder. Og den låser seg etter sånn, 3-4 bilder. Før jeg får beskjed om at photoshop har sluttet å respondere, og at debuggingen blir terminert. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har ingen anelse om hvorfor photoshop gjør dette mot meg nå. Jeg skal bare krympe 85 bilder. Og den låser seg etter sånn, 3-4 bilder. Før jeg får beskjed om at photoshop har sluttet å respondere, og at debuggingen blir terminert. Ufint! :| Jeg er ingen PS-nerd. Hvordan gjør du det, egentlig? På flere? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Srsly. Det tar livet av meg. Jeg merker jeg begynner å se frem til egen stasjonær med w7 på her hjemme. Skolelappa er dum.. Og det er den eneste pc-en jeg har tilgjengelig med windows på Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har ingen anelse om hvorfor photoshop gjør dette mot meg nå. Jeg skal bare krympe 85 bilder. Og den låser seg etter sånn, 3-4 bilder. Før jeg får beskjed om at photoshop har sluttet å respondere, og at debuggingen blir terminert. Ufint! :| Jeg er ingen PS-nerd. Hvordan gjør du det, egentlig? På flere? Ved en action eller den innebygde batchkonverteringen i Photoshop. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 わたしはじゅうにさいでわない. 私は大好きです。 Har du ingen grenser? ¡¿Qué eres!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg