Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sitter og jobber med Photoshop oppgave. Utrolig irriterende når noe ikke går som det skal etter timer med arbeid og man må starte på nytt.

Hva er det du driver av med? :p

Har av alle ting fått i oppgave å designe en smoothiekartobg. I tillegg til det skulle vi også ta bilde av en som holdt smoothiekartongen i ett fotostudio. Har lekt litt med rensing av hud diverse. Det så dritbra ut når jeg hadde zoomet langt inn, men med en gang ejg zoomet ut ble kantene firkanta.

Har jobbet en del med photoshop CS4 f;r, men n[ har jeg oppdaget at jeg syns elemnts er mye bedre*og billigere( for meg som er litt amator...

EDIT> nyinnstalert xp, og har problemer med norske tastatur drivere.

Endret av Jakma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
¿Por qué habla todo usted en oraciones solas? Si vamos a tener una conversación española, usted debería escribir mucho tiempo oraciones. A propósito, el francés chupa.

Estoy de acuerdo con su punto, pero no estoy de que la buena en Español.

Prácticamente hablando, este es mi primer año de aprendizaje Español.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Jeg har ingen anelse om hvorfor photoshop gjør dette mot meg nå. Jeg skal bare krympe 85 bilder. Og den låser seg etter sånn, 3-4 bilder. Før jeg får beskjed om at photoshop har sluttet å respondere, og at debuggingen blir terminert. :cry:

Ufint! :|

Jeg er ingen PS-nerd. Hvordan gjør du det, egentlig? På flere?

Lenke til kommentar
Jeg har ingen anelse om hvorfor photoshop gjør dette mot meg nå. Jeg skal bare krympe 85 bilder. Og den låser seg etter sånn, 3-4 bilder. Før jeg får beskjed om at photoshop har sluttet å respondere, og at debuggingen blir terminert. :cry:

Ufint! :|

Jeg er ingen PS-nerd. Hvordan gjør du det, egentlig? På flere?

Ved en action eller den innebygde batchkonverteringen i Photoshop.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...