No Matter What You Say Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Koni tchi wha? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Koni tchi wha?こんにちは。私は日本語を話す方法を知っている! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Koni tchi wha?こんにちは。私は日本語を話す方法を知っている! 私もそう思うよ Boom chicka Puppehopp! Endret 17. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Olum, det jeg mente er at å putte en DVD inn i en CD-ROM er fail siden du ikke vil få spillt den av Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sitter og jobber med Photoshop oppgave. Utrolig irriterende når noe ikke går som det skal etter timer med arbeid og man må starte på nytt. Hva er det du driver av med? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Olum, det jeg mente er at å putte en DVD inn i en CD-ROM er fail siden du ikke vil få spillt den av Korleis puttar ein ein DVD inn i ein CD-ROM? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ROM'et i PCen kan spille både CD og DVD, hva heter det da? DVDCD-ROM? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ROM'et i PCen kan spille både CD og DVD, hva heter det da? DVDCD-ROM? ROM står for «Read Only Memory», ikkje det norske ordet «rom». Wikipedia: «Dette er en CD-plate som man kan lagre store mengder data på. » Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ROM'et i PCen kan spille både CD og DVD, hva heter det da? DVDCD-ROM? ROM står for «Read Only Memory», ikkje det norske ordet «rom». Wikipedia: «Dette er en CD-plate som man kan lagre store mengder data på. » Du svarte ikke på det jeg spurte om? Jeg vet at det ikke betyr rom på norsk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ROM'et i PCen kan spille både CD og DVD, hva heter det da? DVDCD-ROM? DVD-ROM drive. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 私もそう思うよ私はクッキーのような。 あなたのですか?わたしも! CypheroN: STFUUUU!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Tu est la idiote. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sitter og jobber med Photoshop oppgave. Utrolig irriterende når noe ikke går som det skal etter timer med arbeid og man må starte på nytt. Hva er det du driver av med? Har av alle ting fått i oppgave å designe en smoothiekartobg. I tillegg til det skulle vi også ta bilde av en som holdt smoothiekartongen i ett fotostudio. Har lekt litt med rensing av hud diverse. Det så dritbra ut når jeg hadde zoomet langt inn, men med en gang ejg zoomet ut ble kantene firkanta. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Tu est la idiote. ¡NO TÚ! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Greit at dere prater på tysk her noen ganger, men asiatisk ... ¡El idioma Español prevalecerá! Je préfère français. Endret 17. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg