CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut? Min datamaskin -> Høyreklikk på diskstasjonen og løs ut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Gå på butikken eller leve på tortillachips til i morgen? Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut? Fail! Endret 17. mars 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Wat? Er fargoth eigentleg Eric Bana? Jeg har bodd med en Australier i et halvår, men det er vel det nærmeste jeg kommer Eric Bana. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut? Finn en binders eller ei nål eller lignende og stikk inn i hullet på CD-ROMen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Olum: Tja, på de fleste cd/dvd romer så er det mulig å putte inn en liten pinne (omtrent så tynn -------) for å manuelt løse den ut. Bruk en binders eller noe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. OOoooooOOooo. Hvor selges det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut? Min datamaskin -> Høyreklikk på diskstasjonen og løs ut. Selvfølgelig prøvde jeg det. Ingen respons der heller. Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut? Fail! Hva er fail ved det? DVDen DVD'en og andre varianter er feil. Når det gjelder slike forkortelser skal man bruke bindestrek, samme hvor dumt det ser ut. Jeg er litt usikker på CD-ROM, men det heter en DVD/CD og DVD-en/CD-en. Edit: Det funket etter en reboot da Edit2: Fra wikipedia: ...er lyd-CD-er atskilt fra CD-ROM-er... ...de fleste tomme DVD-er man får kjøpt... Endret 17. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. I actually did that. Når jeg ville ha DVD-brenner. ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. OOoooooOOooo. Hvor selges det? Her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje han meinte at CD-ROM og DVD var to forskjellege ting, Olum? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. OOoooooOOooo. Hvor selges det? Her. Det var ikke dyrt heller. Skjermen min kjører HD og jeg mangler bare kabelen. *Pirke med skrutrekker inne i CD-ROM-et. Kanskje han meinte at CD-ROM og DVD var to forskjellege ting, Olum? Kanskje det Men det er da vel CD-ROM-et jeg kjører DVD-ene mine i. Eller? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ein speler vel CD-ROM-ene sine i ein CD-ROM-speler? Var usikker sjølv, men så sjekka eg Wikipedia. Endret 17. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Man putter CD-er og DVD-er inni CD-rommet. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er vel det samme om jeg hadde rett eller ikke. Jeg ga dere i hvertfall en leksjon i rettskrivning. DVD'en, DVDEN, DVDen, DVD en og mange andre varianter er en meget vanlig skrivefeil. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med Dagen L4r5. Sitter og jobber med Photoshop oppgave. Utrolig irriterende når noe ikke går som det skal etter timer med arbeid og man må starte på nytt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jippii. der var guest house ( hotel sak ) fiksa så nå er det bare å spare litt ekstra lommepenger Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til Japan, mener jeg å huske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg