Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på butikken eller leve på tortillachips til i morgen?

Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut?

Fail! :wee:

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
Hjelp, CD-ROM-et vil ikke løse seg ut. Litt pinlig med tanke på at DVD-en som står inni skulle vært levert på biblioteket i dag. Noen som veit hvordan jeg kan få den ut?

Min datamaskin -> Høyreklikk på diskstasjonen og løs ut.

Selvfølgelig prøvde jeg det. Ingen respons der heller.

Fail! :wee:

Hva er fail ved det? DVDen DVD'en og andre varianter er feil. Når det gjelder slike forkortelser skal man bruke bindestrek, samme hvor dumt det ser ut. Jeg er litt usikker på CD-ROM, men det heter en DVD/CD og DVD-en/CD-en.

Edit: Det funket etter en reboot da :)

Edit2: Fra wikipedia:

...er lyd-CD-er atskilt fra CD-ROM-er...

...de fleste tomme DVD-er man får kjøpt...

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Og hvis alt annet feiler, så kobler du den fra og brekker den opp med et flatt skrujern. Da har du en unnskyldning for å kjøpe et kombidrev med Blu-ray etterpå. ;)

OOoooooOOooo. Hvor selges det?

Her.

Det var ikke dyrt heller. Skjermen min kjører HD og jeg mangler bare kabelen. *Pirke med skrutrekker inne i CD-ROM-et.

Kanskje han meinte at CD-ROM og DVD var to forskjellege ting, Olum?

Kanskje det :blush: Men det er da vel CD-ROM-et jeg kjører DVD-ene mine i. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...