KKake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 det får meg til å få lyst på å dra fram skateboardet Ikke misunn meg jeg vil også skate. Btw, pent vær her også sol og smeltende snø, kan det bli bedre? (Ja, forsåvidt, når all snøen er borte og det er 25 grader i lufta så er det bedre) Forresnten, grættis Lars ^^ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) 8 grader og strålende sol her, men snøen har ennå ikke smelta. =/ Og gratulerer med dagen, Lars! Endret 17. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 American Gods trekker opp, da. Lekkert! Den minner meg om en dyster versjon av en viss annen bok jeg leste for noen år tilbake. Hadde Bill vist at "informasjonens motorvei" skulle ende opp med *chan, *girls 1-2*, og et utall konspirasjonsteoretikere hadde nok coveret sett mer ut som ditt ja. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gjett hvem som har bursdag i dag!Hiv og hoi. Grattis! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Den minner meg om en dyster versjon av en viss annen bok jeg leste for noen år tilbake. Hadde Bill vist at "informasjonens motorvei" skulle ende opp med *chan, *girls 1-2*, og et utall konspirasjonsteoretikere hadde nok coveret sett mer ut som ditt ja. http://www.brukbarbok.com/components/com_v...e1bc21cca4b.jpg Det var noe av det bedre jeg har sett. Endret 17. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Grats, Lars. Da blir det Raga og kald øl i sola da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Aiaiai, lars blir snart oldis. grættis anywayz Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Genial kommentar fra en i det latterlig dårlige kommentarfeltet til dagbladet.no om den siste Sacha Baron Cohen-saken : "Å si at "Borat" lurte USAs nasjonalgarde, som om det var en sensasjon blir like dumt som å si at "Labbetuss" lurte passasjerene på Lørenskog Stasjon ved å kle seg ut som en dum, blå og kakespisende tjukkas med rosa nese og fæl latter." :!: Gartulerer til Lars Edit: Som en liten funfact til Lars, du har bursdag på samme dag som Bjørn Eidsvåg Endret 17. mars 2009 av Avløpsrens Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 I alle kommentarfeltene i db.no er bare tull og tøys som skrives og fjortiser som roper og skriker HOLDT KJEFT DIN HORE osv. Null moderering. Glad vi har aktive moddiser her så vi ikke kommer så langt ned. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med dagen, Lars! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 PBF, en av verdens beste tegneserier. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) PBF, en av verdens beste tegneserier.Den leverer gang på gang. Endret 17. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den leverer gang på gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du må se løsninger, ikke problemer .Fikk hu opp til slutt. Nå venter vi på at maten skal bli klar. Gratulerer med dagen, Lars. Congratz Larsemann! Forresnten, grættis Lars ^^ Og gratulerer med dagen, Lars! Hiv og hoi. Grattis! Takk takk. Grattis Lars! Snart 30! Kjeften! Jeg føler meg ikke en dag over 22. Aiaiai, lars blir snart oldis. grættis anywayzEn mann er nøyaktig så gammel som dama han puler tenk. Grats, Lars. Da blir det Raga og kald øl i sola da?Takk. Og nei. Blir bare å slappe av med dame og kino. Satser på å ta det igjen til helga eller noe da. Gartulerer til Lars Edit: Som en liten funfact til Lars, du har bursdag på samme dag som Bjørn Eidsvåg Takk takk. Did not know that.Alltid kjekt å vite slikt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 PBF, en av verdens beste tegneserier. Så enig, så enig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Se mer her folkens: http://pbfcomics.com/?comic=random Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg