Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det får meg til å få lyst på å dra fram skateboardet

Ikke misunn meg :( jeg vil også skate.

Btw, pent vær her også :D sol og smeltende snø, kan det bli bedre? (Ja, forsåvidt, når all snøen er borte og det er 25 grader i lufta så er det bedre)

Forresnten, grættis Lars ^^

Lenke til kommentar
American Gods trekker opp, da.

amgods.jpg

Lekkert!

Den minner meg om en dyster versjon av en viss annen bok jeg leste for noen år tilbake. Hadde Bill vist at "informasjonens motorvei" skulle ende opp med *chan, *girls 1-2*, og et utall konspirasjonsteoretikere hadde nok coveret sett mer ut som ditt ja. :D

fab601831d5b0d333b0dbe1bc21cca4b.jpg

Lenke til kommentar
Den minner meg om en dyster versjon av en viss annen bok jeg leste for noen år tilbake. Hadde Bill vist at "informasjonens motorvei" skulle ende opp med *chan, *girls 1-2*, og et utall konspirasjonsteoretikere hadde nok coveret sett mer ut som ditt ja. :D

http://www.brukbarbok.com/components/com_v...e1bc21cca4b.jpg

:D

Det var noe av det bedre jeg har sett.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Genial kommentar fra en i det latterlig dårlige kommentarfeltet til dagbladet.no om den siste Sacha Baron Cohen-saken :

"Å si at "Borat" lurte USAs nasjonalgarde, som om det var en sensasjon blir like dumt som å si at "Labbetuss" lurte passasjerene på Lørenskog Stasjon ved å kle seg ut som en dum, blå og kakespisende tjukkas med rosa nese og fæl latter." :!:

Gartulerer til Lars :fun:

Edit: Som en liten funfact til Lars, du har bursdag på samme dag som Bjørn Eidsvåg :cool:

Endret av Avløpsrens
Lenke til kommentar
Du må se løsninger, ikke problemer :wee: .
Fikk hu opp til slutt. Nå venter vi på at maten skal bli klar.

Gratulerer med dagen, Lars. :)
Congratz Larsemann!
Forresnten, grættis Lars ^^
Og gratulerer med dagen, Lars!
Hiv og hoi. Grattis! smiley24.gif
Takk takk. :)

Grattis Lars! Snart 30! :D:fun:
Kjeften! Jeg føler meg ikke en dag over 22.

Aiaiai, lars blir snart oldis. grættis anywayz
En mann er nøyaktig så gammel som dama han puler tenk.

Grats, Lars. Da blir det Raga og kald øl i sola da?
Takk. Og nei. Blir bare å slappe av med dame og kino. Satser på å ta det igjen til helga eller noe da.

Gartulerer til Lars :fun:

Edit: Som en liten funfact til Lars, du har bursdag på samme dag som Bjørn Eidsvåg :cool:

Takk takk. Did not know that.Alltid kjekt å vite slikt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...