Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Discovery har blitt så drit i det siste. Vet ikke om det var fordi jeg var ny på kabel-kanaler, eller om jeg var liten da jeg tidligere likte Discovery, men synes det nå er så sell-out. La oss lage tv-programmer som heter Monster-maskiner, Gigant-bygninger, AmCar Ultimate osv. osv.

Lenke til kommentar
But why? :( Jeg synes lifehouse er for boyband-aktig.

Ooooh no, you didn't. :mad:

Altså, "kjedelig", så ok. Jeg kan gå med på at de ikke har den mest, ehm, spennende musikken. Men boyband? *gråte*

Boyband synger stygt, i kor, og danser i ekle klær. Og har lyrics ca like dype som en sølepytt. Det ekke Lifehouse. x)

Lenke til kommentar
Ooooh no, you didn't. :mad:

Altså, "kjedelig", så ok. Jeg kan gå med på at de ikke har den mest, ehm, spennende musikken. Men boyband? *gråte*

And it's you and me and all other people

And I don't know why, I can't keep my eyes off of you

Mulig det er det mest klissete eksempelet, men etter den der har jeg liksom utviklet en fobi :tease: Bør kanskje prøve ut lit mer.

Lenke til kommentar
Hvis du vil bli likt så er det ikke rett måte Herjemannen.

Hva mener du?! Jeg har mnage venner jeg! Men hvis jeg gjør noe galt så si ifra da!! Ikke bare sitt der liksom!

Er enig! Rihanna er bra!!

Ok, ikke skriv "Kan du får faen ta deg sammen!?" Skriv heller "Kan du prøve og oppføre deg?" eller enkelt og greit ignorere det. Ikke bare kom inni tråden og klag på alle. Ikke skriv to utrops tegn, det holder med et. Skriv heller "?" isteden får "!?". Ikke ha så sur holdning.

Ikke spør om du kan bli en mod etter sånn ca 10 innlegg.

Det var kort og enkelt ;)

Forbanna leif.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...