the_fire Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nei, forklar? ... Wikipedia hadde ingenting om infrarød lyd. Tror du tuller. Endret 21. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Har du hørt om infrarød lyd kansej?! Jeg har på blå lyd nå Du tenker kanskje på infra- og ultralyd? Endret 21. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei, forklar? Det er sånn lyd som du ikke hører men så føler du det å sånn! Se på discovery liksom! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er i dårlig humør i dag. Men MCR får meg til å føle meg bedre... *nynne til "Helena"* Hva driver folket med? Three Cheers for Sweet Revenge er så det beste albumet deres. *begynne å mimre til Hove 07* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hahaha? Kan han ikek gjøre det da?!Hvorfor iallverden skulle jeg gjøre de? Nei ta heller å fyll bensin eller kjør videre.. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Kan ikke du snakke om band som folk vet om da eplefe?! Sånn som Fat joe, 50 cent eminem osv?! B-real: Jaok, ikke vits i å bli sur da!! Sporte på en helt hefflig måte jo! Endret 21. januar 2008 av Herjemannen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan ikke du snakke om band som folk vet om da eplefe?! Sånn som Fat joe, 50 cent eminem osv?! Rihanna er bare såååå kul! Og han derre Timbaland! Jeg elsker han! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Discovery har blitt så drit i det siste. Vet ikke om det var fordi jeg var ny på kabel-kanaler, eller om jeg var liten da jeg tidligere likte Discovery, men synes det nå er så sell-out. La oss lage tv-programmer som heter Monster-maskiner, Gigant-bygninger, AmCar Ultimate osv. osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan ikke du snakke om band som folk vet om da eplefe?! Sånn som Fat joe, 50 cent eminem osv?!Ikke alle hører på liste-drit. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis du vil bli likt så er det ikke rett måte Herjemannen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sunshine came softly through my window today. *kose seg med Donovan* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 But why? Jeg synes lifehouse er for boyband-aktig. Ooooh no, you didn't. Altså, "kjedelig", så ok. Jeg kan gå med på at de ikke har den mest, ehm, spennende musikken. Men boyband? *gråte* Boyband synger stygt, i kor, og danser i ekle klær. Og har lyrics ca like dype som en sølepytt. Det ekke Lifehouse. x) Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis du vil bli likt så er det ikke rett måte Herjemannen. Hva mener du?! Jeg har mnage venner jeg! Men hvis jeg gjør noe galt så si ifra da!! Ikke bare sitt der liksom! Er enig! Rihanna er bra!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 i demand ip check @ herjemannen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 i demand ip check @ herjemannen. Welcome to last year. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rihanna er bare såååå kul! Okei. Takk for den. Vær gang jeg LESER det navnet får jeg Umbrella på hjernen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ooooh no, you didn't. Altså, "kjedelig", så ok. Jeg kan gå med på at de ikke har den mest, ehm, spennende musikken. Men boyband? *gråte* And it's you and me and all other peopleAnd I don't know why, I can't keep my eyes off of you Mulig det er det mest klissete eksempelet, men etter den der har jeg liksom utviklet en fobi Bør kanskje prøve ut lit mer. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det er en bra sang!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Og har lyrics ca like dype som en sølepytt.Jeg bare sier.. Små barn kan drukne i sølepytter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvis du vil bli likt så er det ikke rett måte Herjemannen. Hva mener du?! Jeg har mnage venner jeg! Men hvis jeg gjør noe galt så si ifra da!! Ikke bare sitt der liksom! Er enig! Rihanna er bra!! Ok, ikke skriv "Kan du får faen ta deg sammen!?" Skriv heller "Kan du prøve og oppføre deg?" eller enkelt og greit ignorere det. Ikke bare kom inni tråden og klag på alle. Ikke skriv to utrops tegn, det holder med et. Skriv heller "?" isteden får "!?". Ikke ha så sur holdning. Ikke spør om du kan bli en mod etter sånn ca 10 innlegg. Det var kort og enkelt Forbanna leif. Endret 21. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg