Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det verste med å bli 18 var alle fjortisene som ringte meg hele tida om jeg kunne kjøpe røyk og øl til de Få en telefon midt på natta om du kan stikke på Shell, kjøpe røyk og kjøre ei halv mil på scooter med de. Not bloody likely -_- Å bli 20 var ikke bedre, da oppgraderte de fra sigg til sprit. "Sjur, kainj itj du dra på polet å kjøp ei flaske vodka te mæ da?" *vise kløft* kk Enig med Lars, stemming er oppskrytt. Ingen av de interessante partiene stiller liste i Orkdal uansett Samt at de aldri får nok stemmer til å tenke på å inn på tinget engang =/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, gratulerer med dagen Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det verste med å bli 18 var alle fjortisene som ringte meg hele tida om jeg kunne kjøpe røyk og øl til de Få en telefon midt på natta om du kan stikke på Shell, kjøpe røyk og kjøre ei halv mil på scooter med de. Not bloody likely -_- Du må bare sørge for at det blir tilstrekkelig dyrt for dem så slutter de. Kan da ikke gjøre slikt gratis. Det er tross alt ulovlig. Må jo ha noe igjen for risken du tar. Ja, gratulerer med dagen Lars Takk. Jeg tar både kontanter og tobakksvvarer forresten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stemming er oppskrytt. Har stemt to ganger i mitt liv.Hvordan skal vi da få en Venstre/Høyre-koalisjon? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lars, hvilken risk? Jeg har stått utenfor polet, tatt imot penger og gått inn og kjøpt noen liter sprit og gått ut og gitt tilbake penger og sprit så mange ganger nå, fortsatt ikke tatt av snut eller fått noen klager eller noe Men jeg slutta i fjor, da var jeg så paranoid at jeg ikke klarte mer Det mest gøyale er jo når du går inn på en butikk og så står det noen fremmede fjortiser der og stikker til deg penger for at du skal kjøpe snus til de Aner jeg ikke hvem folka er, tar jeg penga og stikker Oddsen for at jeg ser dem igjen er uansett heller liten Stemming er oppskrytt. Har stemt to ganger i mitt liv.Hvordan skal vi da få en Venstre/Høyre-koalisjon? Vi må vente med det til folka i Unge Venstre kommer seg opp i Venstre og kan begynne med sakene sine. Så må vi fikse ei tidsmaskin som kan hente inn Høyre fra 60-70-tallet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stemming er oppskrytt. Har stemt to ganger i mitt liv.Hvordan skal vi da få en Venstre/Høyre-koalisjon? Vil vi ha det? Lars, hvilken risk? Jeg har stått utenfor polet, tatt imot penger og gått inn og kjøpt noen liter sprit og gått ut og gitt tilbake penger og sprit så mange ganger nå, fortsatt ikke tatt av snut eller fått noen klager eller noe Men jeg slutta i fjor, da var jeg så paranoid at jeg ikke klarte mer Det mest gøyale er jo når du går inn på en butikk og så står det noen fremmede fjortiser der og stikker til deg penger for at du skal kjøpe snus til de Aner jeg ikke hvem folka er, tar jeg penga og stikker Oddsen for at jeg ser dem igjen er uansett heller liten Forskjell på reell risk og PR-risk. PR-risk er den risken du hevder ovenfor fjortisene for å tyne dem for penger. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har sluttet helt med å selge for mindreårige. Er så mye utakknemlighet ute å går -.-" Fikk penger, kjøpte og fikk ikke så mye som et takk. Heller da en "Hvorfor brukte du så lang tid?" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Min 18-års dag feiret jeg med foreldrene mine på kina-restaurant. Så enkelt var det. Hadde knapt kontakt med folk jeg vokste opp sammen med anyway siden jeg hadde flytta vekk, så ingen forpliktelser om å være sjåfør for dritings fjortiser eller kjøpe øl til halve bygda som var under 18. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ah, sånn sett Burde tyne dem for penger, men jeg er såpass enkel enda at det holder med å få se pupp eller få et kyss. Utrolig hva folk gjør for alkohol og tobakk Eller hva pupp og / eller kyss gjør med folk. Scenario 1: Sjur går nedover hoved-gågata i Trondhjem, ei jente roper navnet hans, kommer mot ham, de prater litt, er noe greier fra Redd Barna, før han vet ordet av det, har han fått et kyss på kinnet og har skrevet under på å betale 225 kr måneder dit. Angrer i ettertid og avbryter det hele når han finner ut hvor penga hans forsvinner. Scenario 2: Sjur har voers hjemme, jentene ber ham ta skjegget for han ser så mye bedre ut uten. Sjur er skeptisk, en av jentene flasher pupper, Sjur tar skjegget. Angrer i ettertid og må bruke lang tid på at det skal vokse ut igjen så han kan på ny føle seg vel med seg selv og påkledd. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil vi ha det?Det vil vi, så nå vet du hva du har å gjøre den fjortende september. Pluss: Snedig liten guide. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil vi ha det?Det vil vi, så nå vet du hva du har å gjøre den fjortende september. Pluss: Snedig liten guide. Tror faktisk jeg skal sette meg ned en dag og studere den der og partiprogrammene til de forskjellige partiene. For å være ærlig så er det per i dag helt åpent hvem, om noen, som får min stemme til høsten. Jeg ser ikke poenget med å stemme fordi det liksom er en borgerplikt og alt det der. Ved forrige valg så lot jeg være å stemme rett og slett fordi det var ingen av partiene som satte fokus på det jeg syntes var viktig. Og spesielt i lokalvalg, som dette var, så stemmer jeg på saker fremfor prinsipper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du må slutte å la deg manipulere på den måten. Du er et lite skritt på vei da. Du har innsett dine triggere. Nå gjelder det bare å gjøre noe med dem. Prøv å oppdage når noen prøver å spille på dem. Du kan faktisk gjøre det til en slags lek. Da blir det gøy. Det å innse at noen prøver å spille på dine triggerpunkter og manipulere deg gjør at maktsituasjonen totalt forandrer seg. Plutselig er det du som sitter med the upper hand. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Skulle bare ønske DLF stilte liste i Orkdal ... Det er det eneste partiet som har alt jeg liker og mere til, i alle fall ifg. den guiden der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fantastisk vær i dag. Forumet er ubrukelig nå. Yeah.. right -- Gratulerer med dagen Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med dagen Lars.Takk takk. Prøver å få dratt dama opp av senga ATM så vi kan starte feiringen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Takk takk. Prøver å få dratt dama opp av senga ATM så vi kan starte feiringen. Hvorfor begynne feiringa utenfor senga? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Rephrase: Jeg prøver å vekke dama. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du vil unngå voldtektsanklager? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Rephrase: Jeg prøver å vekke dama. Og? Du må se løsninger, ikke problemer . Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med dagen, Lars. Strålende fint vær her også, det får meg til å få lyst på å dra fram skateboardet, lukte nyklipt plen, bade i sjøen og veldig mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg