Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jei, sitter stuck på en ungdomsskole for å hjelpe folk med pc-problemer under tentamen. Etter en sabla hektisk time, er det nå helt tyst.. -_- *GJesp*

Haha, nok av tid til å surfe forum med andre ord? :wee:

Ind33d :)

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nøy deg med litt trance istedet.

Nå synes jeg vi skal prøve å unngå å lenke samme sang flere ganger :wee: .

Jei, sitter stuck på en ungdomsskole for å hjelpe folk med pc-problemer under tentamen. Etter en sabla hektisk time, er det nå helt tyst.. -_- *GJesp*

Du er ikke vakt? Tenkte du kunne buste noen for juks, kun fordi du kan.

Lenke til kommentar
Woo!

To av bøkene mine kom :D

*lese*

Fire! Det ok akkurat syv dager.

Men Gud hjelpe meg, for et stygt omslag!

enders%20game.jpg

Og I, Robot kom med et bilde av den kødden Will Smith på forsiden. Man har ikke et bilde av en hip-hip-artist på en Asimov-roman!

American Gods trekker opp, da.

amgods.jpg

Lekkert!

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
*Gjesp* Godt med en powernap på jobben :p Haha. Er maks trøtt.

Hvem som leverer da Lars? UPS?

Jeg siterer:

"Hi, your items was posted yesterday in two parcel. Tracking no is RE 1585 **** 4 TH and RE 1585 **** 1 TH.

You can track at the website www.thailandpost.com"

Problemet er at jeg ikke kan lese thailandsk. Kan velge engelsk språk på hovedsiden der, men på sporingen står at i iggabuggaspråk.

Lenke til kommentar
Jeg siterer:

"Hi, your items was posted yesterday in two parcel. Tracking no is RE 1585 **** 4 TH and RE 1585 **** 1 TH.

Problemet er at jeg ikke kan lese thailandsk. Kan velge engelsk språk på hovedsiden der, men på sporingen står at i iggabuggaspråk.

Google to the rescue?

Lenke til kommentar
Jeg siterer:

http://track.thailandpost.com/trackinterne...lt.aspx?lang=en ?

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Google to the rescue?
Klart å fine ut at NOE ikke stemmer på den nettsiden nå. Fått spora pakka, men blir bare sendt til forsiden hver gang jeg søker på en pakke.

Men nok supportspam på meg nå. Let's move on.

Gjett hvem som har bursdag i dag!

Merkelig. Når jeg fulgte din link så gikk det. Men ikke når jeg navigerte meg frem selv. Merkelig.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...