kanonkent Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jei, sitter stuck på en ungdomsskole for å hjelpe folk med pc-problemer under tentamen. Etter en sabla hektisk time, er det nå helt tyst.. -_- *GJesp* Haha, nok av tid til å surfe forum med andre ord? Ind33d Endret 17. mars 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg sjekker mailen min, og en gledens melding slår mot meg. Laderen jeg bestilte i går er sendt allerede. Da slipper jeg å vente så alt for lenge på ny lader til eee-en min. Billig var den også, 94kr ink frakt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nøy deg med litt trance istedet. Nå synes jeg vi skal prøve å unngå å lenke samme sang flere ganger . Jei, sitter stuck på en ungdomsskole for å hjelpe folk med pc-problemer under tentamen. Etter en sabla hektisk time, er det nå helt tyst.. -_- *GJesp* Du er ikke vakt? Tenkte du kunne buste noen for juks, kun fordi du kan. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Skulle ta bilde i fotostudio og plutselig gikk blitsen helt berserk. Redusert syn i noen sekunder der, ja. Sliter fortatt med at den ikke vil smarbeide med kameraet. Dritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Woo! To av bøkene mine kom *lese* Og The Soundtrack of our Lives spiller på Storåsfestivalen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvordan kan jeg avlede lærern så jeg kan komme meg ut av klasserommet? Vær bestemt jente, plukk opp sekken og bare tusle ut døra med bestemt blikk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vær bestemt jente, plukk opp sekken og bare tusle ut døra med bestemt blikk. Jeg ser det for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvordan kan jeg avlede lærern så jeg kan komme meg ut av klasserommet? Gjør som i 10 Things I Hate About You. Flash ham ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som noen gang har bestilt noe fra Thailand? Det har nemlig jeg nå. Og jeg lurer på om noen veit åssen jeg skal få spora pakka. Jeg har det thailandske sporingsnummeret bare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei, får se å komme meg på butikken. Kjøpe brød, brus og kleenex. *poff* Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *Gjesp* Godt med en powernap på jobben Haha. Er maks trøtt. Hvem som leverer da Lars? UPS? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 bare 2 timer igjen nå. så er det hjem og cheezerbirgaraz Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Woo!To av bøkene mine kom *lese* Fire! Det ok akkurat syv dager. Men Gud hjelpe meg, for et stygt omslag! Og I, Robot kom med et bilde av den kødden Will Smith på forsiden. Man har ikke et bilde av en hip-hip-artist på en Asimov-roman! American Gods trekker opp, da. Lekkert! Endret 17. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *Gjesp* Godt med en powernap på jobben Haha. Er maks trøtt. Hvem som leverer da Lars? UPS? Jeg siterer: "Hi, your items was posted yesterday in two parcel. Tracking no is RE 1585 **** 4 TH and RE 1585 **** 1 TH. You can track at the website www.thailandpost.com" Problemet er at jeg ikke kan lese thailandsk. Kan velge engelsk språk på hovedsiden der, men på sporingen står at i iggabuggaspråk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hallo. Jeg har lesedag til mattetentamen, og som dere skjønner øver jeg på matte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg siterer:"Hi, your items was posted yesterday in two parcel. Tracking no is RE 1585 **** 4 TH and RE 1585 **** 1 TH. You can track at the website www.thailandpost.com" Problemet er at jeg ikke kan lese thailandsk. Kan velge engelsk språk på hovedsiden der, men på sporingen står at i iggabuggaspråk. Google to the rescue? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei har du sett, Apple i nye baner.. Den nye Apple Ipod Shuffle sjekker om du bruker godkjente øreplugger. Ikke godkjente fungerer ikke, kun de medfølgende ørepluggene. Produsenter som ønsker å gi støtte, må betale lisens til Apple. http://www.dagensit.no/trender/article1632744.ece Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg siterer:"Hi, your items was posted yesterday in two parcel. Tracking no is RE 1585 **** 4 TH and RE 1585 **** 1 TH. You can track at the website www.thailandpost.com" Problemet er at jeg ikke kan lese thailandsk. Kan velge engelsk språk på hovedsiden der, men på sporingen står at i iggabuggaspråk. http://track.thailandpost.com/trackinterne...lt.aspx?lang=en ? Endret 17. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Google to the rescue?Klart å fine ut at NOE ikke stemmer på den nettsiden nå. Fått spora pakka, men blir bare sendt til forsiden hver gang jeg søker på en pakke. Men nok supportspam på meg nå. Let's move on. Gjett hvem som har bursdag i dag! http://track.thailandpost.com/trackinterne...lt.aspx?lang=en ?Merkelig. Når jeg fulgte din link så gikk det. Men ikke når jeg navigerte meg frem selv. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg