Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 fargoth, smertene er borte. Nå er det bare kløe og irritasjon igjen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vel, det skulle jo være samme farge som øyenbrynene mine, altså mørk brun, men først ble det nesten rødt, så ble det litt mindre rødt, så ble det nesten sort, og så lyste han det på toppen. Heldigvis er han en veldig hyggelig kar så vi tok det med et smil! Skal legge ut bilde på RPP nå.. Hehe det er nok et fenomen som mange har vert utsatt for opp igjennom, men du var i det minste i profesjonelle hender.. En bekjent skulle farge håret sitt brunt fordi hun syntes rødt hår ikke var noe særlig. Hun valgte å gjøre det selv, men endte opp med en farge som bare forsterket det hun prøvde å fjerne. Det endte med at hun farget over alt sammen med en mørk mørk brun som grenset til sort og resultatet var alt annet enn flatterende.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 haha, men jeg foretrekker mørkt hår da, er lei blondt! Har levd med det i 22 år og da.. Det som virkelig er kjipt er folk som bleker håret sitt til det faller av.. BØRN! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En kompis trådte opp med ravnsvart hår over natten for noen år tilbake. Han hadde ganske lyst hår i utgangspunktet, så det så nesten blåsvart ut. Det ble med den ene gangen. Ditt hår ble jo smashing det, jeg vil kalle det fyldig brunt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hmm ja, man bør være temmelig sikker før man gjør slike stunt, der er Photoshop en god ting å kunne! Takk skal du ha, dama mente det samme, men det er jo veldig uvant for min del med så mørkt hår, det går seg vel til. Men nok om hår! Hva gjør du våken nå forresten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva skjer datasmurf? Ikke noe annet enn en vanlig forkjølelse. Har noen merkelige symptomer da. Når jeg sitter for lenge foran skjermen får jeg kraftig hodepine, får pipelyder i øret og begynner å blø neseblod. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Høres alvorlig ut, vært hos legen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei, jeg er ikke så glad i de. Så jeg tar det som det kommer, holder meg unna skjermen, drikker fæl hostesaft og lever på curamed og paracet, samt noe mat om jeg klarer å få det ned. Regner med å være frisk nok til å holde ut 6 timer med Final Cut Server i morra. Oh joy. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mwh, ville anbefalt deg å tatt deg en tur forde.. Ikke bra å ta for mye medisiner heller vet du. Ikke tror jeg de hjelper mot det du har, virker som mer enn en forkjølelse. Mye stressa for tiden? (dumt spørsmål igrunn) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) smurf: Det er sikkert enten relatert til bihulene, allergi, eller tørr luft. Eventuelt høyt blodtrykk eller sjeldne svulster. Siden du er syk i tillegg til å oppleve hodepine tipper jeg på bihulene. Edit: Neseblodet, selvsagt. Endret 17. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 He he, kanskje det. Ringte muttern - hu er lege - og forklarte symptomene mine, hu anbefalte meg cosylan og paralgin forte og ei god natts søvn. Det var søndag, paralgin forte og ei god natts søvn hjalp ikke Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Høres ut som en rar anbefaling fra en lege! Du burde kanskje dra til nærmere undersøkelse.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Da gjenstår bare en strategi: å vente det ut. Jeg var selv dausjuk rett etter jul og det var så vidt jeg klarte å slepe meg ned til kjøleskapet den første uken. Takket være en jumboflaske med noe gammel fransk hostesaft og en liten haug paracett gikk det greit å bare ligge det ut. Forøvrig må det være fantastisk å ha en lege som mor! En aldri så liten hypokonder som meg hadde spart timevis med googling for småting. (Som oftest ender det jo med kreft..) Edit: Forøvrig støtter jeg Rasch hvis mulig: det er bedre å gå en gang for mye til legen enn en gang for lite! Endret 17. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei huff. Hjelp. Rosa elefanter hadde vært noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 fargoth, det er forferdelig. Så lenge du ikke har 40 i feber eller spyr opp noen liter galle, må du likevel opp og på skolen Prøver du deg på noe annet, blir du kalt hypokonder og pyse Ulempen med å dra til doktor, er at da ender jeg opp med å gjøre det jeg har utsatt siden nyttår. Nemlig å få meg time til psykolog - noe jeg trenger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Man får jo frikort ettr hvert uansett! Vi har et godt helsesystem i Norge (pris og kvalitetsmessig), så det er bare å bruke det så mye som mulig! Smurf: skjønner ikke helt sammenhengen mellom en fysisk sjekk og en psykologitime, selv om jeg er klar over at problemene dine er mange. Endret 17. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fordi jeg er lat og fattig og har sagt at jeg bare går til legen for å bestille den psykologtima, så om jeg drar til legen for å sjekke ståa nå, så ender det opp med å tilfredsstille muttern og en fire-fem jenter og et par lærere og rådgivere og endelig begynne hos psykolog igjen og det er jeg ikke så alt for gira på enda Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 bah.. savnr dama nå.. er kjipt å jobbe opp mot hverandre! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Joda, jeg ser den. Skole og jobb er en syk manns verste fiende, men noen ganger er man jo så syk at eneste alternativ for å komme ut døren ville vert en tralle.. hehe. Jeg synes du skal dra til legen jeg (med mindre du tilfeldigvis nettopp har skiftet??), da får du slått to fluer i en smekk. Langtidsutsiktene er det viktigste her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg