Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pirkete! Da har jeg rettet på det, fornøyd? Sier det samme uansett.
Nei, det er på ingen måte det samme.

Jeg sa at jeg har inntrykk av at det er en overvekt av unge brukere i Lekeplassen.

Du påstår at jeg kalte alle brukerne i Lekeplassen for idioter, eller noe tilsvarende uforskammet. Eller i beste fall at jeg kalte dem "yngre".

Du ser at det er en forskjell, ikke sant?

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er man umoden om man herjer på Lekeplassen da?

Skjønner virkelig ikke.

Det har jeg da vitterlig aldri sagt. Om jeg sier at de fleste Ferrarier er røde, så betyr ikke det at en gul Ferrari er en umulighet. Jeg bare påpekte en trend. Det virker som du bevisst går inn for å misforstå.

Nokre nøkkelord frå Egilansos innlegg er: indirekte nedrakking, insinueringer og å skrive nedlatande.

God natt.

Nei, det er på ingen måte det samme.

Jeg sa at jeg har inntrykk av at det er en overvekt av unge brukere i Lekeplassen.

Du påstår at jeg kalte alle brukerne i Lekeplassen for idioter, eller noe tilsvarende uforskammet. Eller i beste fall at jeg kalte dem "yngre".

Du ser at det er en forskjell, ikke sant?

Har heller aldri sagt at du kalte alle brukerne i Lekeplassen for idioter, men umodne.

Men dette kan fortsette i timesvis uten avklaring, jeg har tenkt å ta natten, og takk for en artig diskusjon, det var virkelig underholdene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bare jeg som mener det er feil¨å kalle et program ''Våre sexvaner'' når det handler om det engelske folk?

Dere er alle umodne barn, gi dere nå før vi får atter en diskusjon om hvem som har sterkest pappa og størst penis.

Gapwick har størst penis.

Lenke til kommentar
Har heller aldri sagt at du kalte alle brukerne i Lekeplassen for idioter, men umodne.

I denne posten mer enn insinuerte du at jeg med "mindre utviklet" mente noe annet enn unge av alder:

"på grunn av at noen påpeker at Lekeplassen er dominert av den yngre garde." er vel ikke derfor vi reagerer slikt, tenk deg om. Når du bl.a. kaller Lekeplassen-folka for neppe de mest velutviklede av individer så har man kanskje gått over streken.

Men jeg skal si meg enig med deg i at nok får være nok. God natt.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor dere hopper på Gapwick som illsinte hunder, det er jo jeg som har kommet med de mest kontroversielle uttalelsene i dag. Ta meg istedet!

Noen her som vil slå av en prat da? har nok av tid her jeg sitter!
Hvorfor ikke, vi har vel aldri pratet før? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Argh, jaja :p

fargoth: Joda, vi har pratet, men det er en stund siden. Vi er begge store fans av Morrowind!

Når du sier det så ringer det en svak bjelle ja. Nå har jeg jo sett til poster av deg støtt å stadig her inne, så jeg føler en viss bekjentskap ligger i luften allerede..
Lenke til kommentar
Oh, var hos frisøren idag. Det var en spesiell opplevelse. Det tok nesten 3 timer, 3 farginger samt noe annet som skulle gjøre håret litt lysere..
Det høres bra ut! Alt for mange som farger seg svart som natten i disse dager..

Fargoth: Jeg het rasch tidligere..
Jess. ;)

Ulempen med å være småsjuk og sove flere lurer i løpet av en dag er at når man prøver å legge seg på kvelden, er man ikke trett eller i stand til å få sove lenger.
Hvordan går det med smertene?
Lenke til kommentar

Vel, det skulle jo være samme farge som øyenbrynene mine, altså mørk brun, men først ble det nesten rødt, så ble det litt mindre rødt, så ble det nesten sort, og så lyste han det på toppen. Heldigvis er han en veldig hyggelig kar så vi tok det med et smil! :p

Skal legge ut bilde på RPP nå..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...