Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

L'élite a toujours été méprisé.

Da forlater jeg kafèen til fordel for den selvutnevnte eliten.

x2

Fra Oslo? På en annen jernbane da, antar jeg?

Til Oslo hvertfall. Aner ikke, så ikke ut av vinduet.

Najnaj. I'm just curious. ^^

Vel, eliten har isåfall ingenting på slikt et sted å gjøre, etter mine mening. :roll:
Nei, hva har vel de kultiverte noen gang gjort for moderne sivilisasjon?

På'n igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Trur dere at faren min kommer til og buste meg for og ha sakt at vi har fri i mårra som vi ikke har??

Lenke til kommentar
Og er det virkelig ingen som ser moroa i dette? Det får være måte på hvor irriterte folk skal bli på grunn av at noen påpeker at Lekeplassen er dominert av den yngre garde.

"på grunn av at noen påpeker at Lekeplassen er dominert av den yngre garde." er vel ikke derfor vi reagerer slikt, tenk deg om. Når du bl.a. kaller Lekeplassen-folka for neppe de mest velutviklede av individer så har man kanskje gått over streken.

Det ser ut som du alltid skal heve deg over andre, og det er bl.a. det vi reagerer på.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
"på grunn av at noen påpeker at Lekeplassen er dominert av den yngre garde." er vel ikke derfor vi reagerer slikt, tenk deg om. Når du bl.a. kaller Lekeplassen-folka for neppe de mest velutviklede av individer så har man kanskje gått over streken.
Nå følger jeg ikke. Jeg forklarte jo klart og tydelig hva jeg mente med det. Ikke at jeg skulle måtte.
utvikle v1 (etter ty. auswickeln og entwickeln, etter fr développer og lat. evolvere)

1 danne, frambringe, la oppstå

2 endre, gradvis omdanne, modne

Modning er som kjent noe som kommer ned alderen. Jeg vil ikke si at den påstanden er "over streken". Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager er man umoden om man herjer på Lekeplassen da?

Skjønner virkelig ikke.

Det har jeg da vitterlig aldri sagt. Om jeg sier at de fleste Ferrarier er røde, så betyr ikke det at en gul Ferrari er en umulighet. Jeg bare påpekte en trend. Det virker som du bevisst går inn for å misforstå. Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Det har jeg da vitterlig aldri sagt. Om jeg sier at de fleste Ferrarier er røde, så betyr ikke det at en gul Ferrari er en umulighet. Jeg bare påpekte en trend. Det virker som du bevisst går inn for å misforstå.

Du får iallefall det ut som du mener at Lekeplassen er dominert av umodne 13-åringer, faktisk.

Nei, går ikke bevisst inn for å misforstå heller.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager er man umoden om man herjer på Lekeplassen da?

Skjønner virkelig ikke.

Det har jeg da vitterlig aldri sagt. Om jeg sier at de fleste Ferrarier er røde, så betyr ikke det at en gul Ferrari er en umulighet. Jeg bare påpekte en trend. Det virker som du bevisst går inn for å misforstå.

Nokre nøkkelord frå Egilansos innlegg er: indirekte nedrakking, insinueringer og å skrive nedlatande.

God natt.

Lenke til kommentar
Du får iallefall det ut som du mener at Lekeplassen er kun dominert av umodne 13-åringer, faktisk.

Nei, går ikke bevisst inn for å misforstå heller.

"Kun dominert"? "Dominert av," var ordene jeg brukte. Du må skille mellom en tendens og et absolutt. Om du ikke gjør det vet jeg ikke hvordan jeg kan gjøre dette klarere for deg. Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
"Kun dominert"? "Dominert av," var ordene jeg brukte. Om du ikke er i stand til å skille mellom en tendens og et absolutt vet jeg ikke hvordan jeg kan gjøre dette klarere for deg.

Pirkete! Da har jeg rettet på det, fornøyd? Sier det samme uansett.

Har du aldri møtt en jente før? Selvfølgelig er hun ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...