Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Når jeg leser tilbake i hva som har blitt skrevet tilbake i tråden her, så må jeg si at jeg blir bare mer og mer oppgitt over DNFK. Indirekte drittlenging på grunnlag av hva folk poster i andre tråder og insinuering om at folk er shitkids dersom de poster i telletråder?

At visse personer ønsker å heve sitt eget selvbilde ved å korrektere så og si alle som sier noe som strider imot vedkommendes egne meninger og normer, ved å indirekte rakke ned, skrive nedlatende og bruke herskemetoder for å få andre til å virke dumme og i enkelte tilfeller tilbakestående?

Hvorfor i helvete kan man ikke bare prøve å finne seg i at folk er forskjellige. Ikke alle liker å sitte med det forpulte nesegrevet gravd ned i en bok før de skriver noe her for å så få e-penisen til å vokse flere meter. De er seg selv og poster deretter. Selv om en kanskje er 50 år, så er ikke det synonymt med at man må sitte med pipe i ræva og se på Dagsrevyen. Selv skal jeg innrømme at jeg til tider er en barnslig 21åring som i visse tilfeller kan minne mer om en 16 åring. Men hva faen så? Må jeg bli fortalt noe jeg allerede vet på en måte som får meg til å revurdere hele livet mitt dersom jeg faktisk lever et godt liv. Jeg sitter ikke og bygger byggeklosser som en forpult tilbakestående freak dersom jeg bruker en time med dødtid på å poste i en telletråd.

Synes man kan begynne å tenke over og se på seg selv, før man slenger indirekte dritt og insinueringer til andre, kun for å heve sitt eget selvbilde, samt rakke ned på andres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Yess jeg har "fri" i mårra :D

Vi skal til gokk plass jeg ikke vet hvor er så sa like så godt til pappa at jeg har fri i mårra PGA plannleging av en tur dag som skal vare hele dagen.

Lenke til kommentar
Når jeg leser tilbake i hva som har blitt skrevet tilbake i tråden her, så må jeg si at jeg blir bare mer og mer oppgitt over DNFK. Indirekte drittlenging på grunnlag av hva folk poster i andre tråder og insinuering om at folk er shitkids dersom de poster i telletråder?

At visse personer ønsker å heve sitt eget selvbilde ved å korrektere så og si alle som sier noe som strider imot vedkommendes egne meninger og normer, ved å indirekte rakke ned, skrive nedlatende og bruke herskemetoder for å få andre til å virke dumme og i enkelte tilfeller tilbakestående?

Hvorfor i helvete kan man ikke bare prøve å finne seg i at folk er forskjellige. Ikke alle liker å sitte med det forpulte nesegrevet gravd ned i en bok før de skriver noe her for å så få e-penisen til å vokse flere meter. De er seg selv og poster deretter. Selv om en kanskje er 50 år, så er ikke det synonymt med at man må sitte med pipe i ræva og se på Dagsrevyen. Selv skal jeg innrømme at jeg til tider er en barnslig 21åring som i visse tilfeller kan minne mer om en 16 åring. Men hva faen så? Må jeg bli fortalt noe jeg allerede vet på en måte som får meg til å revurdere hele livet mitt dersom jeg faktisk lever et godt liv. Jeg sitter ikke og bygger byggeklosser som en forpult tilbakestående freak dersom jeg bruker en time med dødtid på å poste i en telletråd.

Synes man kan begynne å tenke over og se på seg selv, før man slenger indirekte dritt og insinueringer til andre, kun for å heve sitt eget selvbilde, samt rakke ned på andres.

Så jævli e9 as

Lenke til kommentar

Egilanso satte nettopp ord på mine meninger. Vært fristet til å si noe i samme duren flere ganger, men jeg velger som regel å bevege megg vekk fra forumet når slike individer holder på som verst. :roll: Nytteløst å diskutere med trangsynte sophistifags. Jeg har ikke lest bakover i tråden, men jeg kan nesten tenke meg hva som har foregått.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Noen som vet om toget til nittedal går innom gardermoen?

Nei.

Hvilket lokaltog fra Oslo S gjør det iallefall?

Aner ikke. Ingen, vel? Jeg trodde det kun var flytoget.

L'élite a toujours été méprisé.

Vel, eliten har isåfall ingenting på slikt et sted å gjøre, etter mine mening. :roll:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
L'élite a toujours été méprisé.

Nei. Men når de absolutt må vri alt om til det jeg nevnte ovenfor her, skapes det en viss forrakt for dem. Det går så absolutt an å være ydmyk og dersom du føler deg så jævlig mye mer hevet enn majoriteten på dette forumet, så er du velkommen ned på landjorda for å se det litt ifra oss lavtståendes synspunkt.

Punktum! -> .

Da forlater jeg kafèen til fordel for den selvutnevnte eliten.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Vel, eliten har isåfall ingenting på slikt et sted å gjøre, etter mine mening. :roll:
Nei, hva har vel de kultiverte noen gang gjort for moderne sivilisasjon?

Og er det virkelig ingen som ser moroa i dette? Det får være måte på hvor irriterte folk skal bli på grunn av at noen påpeker at Lekeplassen er dominert av den yngre garde.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Noen tog går faktisk innom Gardermoen, selv om de ikke er flytog. :)

Fra Oslo? På en annen jernbane da, antar jeg?

Tok tog hjem fra MSg her om dagen (Mini forum treff :ph34r:) Da så jeg toget som går til Lillehammer at den faktisk stopper på Gardermoen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...