No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er. Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet ) Ja, alle kjenner jo til Stalin og hans karakteristiske bukkeskjegg. Du vet, han derre med det sjegget. Han som var håpløst forelsket i Anastasia av Russland, men så kom hertugen av Gotland og laget en cockblokk. And there you have it, "den russiske revolusjon". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg syns det er deilig å slippe brutal ærlighet, jeg.Er det virkelig det? Tenk hvilken effekt brutal ærlighet hadde hatt om man var omringet med den i hele oppveksten. Det er når vi ikke er vant til å høre den at den biter.Bare se hvordan første del av livet til Parzival i eposet med samme navn av Wolfram von Eschenbach utartet seg som følge av en beskyttet tilværelse i oppveksten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har jo sine shitkidz der som her,men de fleste holder gode samtaler\diskusjoner ja.Men er ikke for de som ikke liker sol,fotball og jenter uten pixler da. (satt meget på spissen selvsagt) Les: Fotballkort. Kreften fikk spredd seg og har begynt å forpeste en annen kategori eller har de fortsatt sin lille blindtarm å leke med? ah, ja de kan brenne.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan skifter jeg ip-adresse slik at jeg også kan få Spotify når den originale ip-adressen er brukt?Proxy? PM med instrukser? Instrukser. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan skifter jeg ip-adresse slik at jeg også kan få Spotify når den originale ip-adressen er brukt?Proxy? PM med instrukser? Instrukser. Nja...er ikke så sikker på den. Spurte om instrukser, fikk fakta. Jeg finner vel ut av det. Over og ut. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det er rart hvor mye fargoth har forandret seg siden han registrerte seg for omtrent fem år siden. Han begynte tydeligvis de fleste innleggene sine med "Heisann folkens!" og skrivefeil var ikke så farlig. Fargoth i mai 2004: hvis jeg åpner en html fil i frontpage, og har lagret den på for eksempel skrivebordet, så kann jeg ikke lagre den etter jeg har laget et galleri, men viss jeg lagrer den i my webs folderen, så kann jeg lagre denn. håper dette hjelper Heisann folkens! Vet noen om et programm som viser ALL informasjon om hva som er inni pcen? For eksempel hvaslags hovedkort man har, om man har usb eller usb2, etc. Edit 2007: Fjernet mitt eget navn fra posten. [interessant for de som prøver å finne ut hvem han er, eller visste dere dette fra før?] Fargoth i dag: Det oppnådde selvtillitsboostet er direkte proporsjonalt med alderen til personen som gjorde anslaget om din alder. Jeg tipper jeg blir som TWFA om fem år. \o/ Endret 16. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg nekter ikke for at jeg har vert et stereotypisk eksempel på shitkidsa jeg nå utviser forakt for. Dessverre kan man ikke få brent de første tusen postene her inne, så de står der som en pinlig påminnelse om den kreftsvulsten man selv var en gang i tiden. Når vi snakker om nettsikkerhet og personvern. Moreover, sometimes multiple pieces of information, none of which are PII, may uniquely identify a person when brought together; this is one reason that multiple pieces of evidence are usually presented at criminal trials. It has been shown that 87% of the population in the United States is likely to be uniquely identified by only gender, date of birth and ZIP code. Les mer. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Wildboys på MTV WooooOOoooooOOOOoooOOO Wo! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan ville dere oversatt "Bondelandets autovern" til engelsk? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tar kvelden. Good night and good luck. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette betyr kroken på døren for diskusjon.no. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette betyr kroken på døren for diskusjon.no. folk som har forsøkt å få lengere penis skal ruinere diskusjon.no? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 "Likevel skal personene ha vært fornøyd med resultatet, selv om det ikke kan konkluderes med at penis ble lenger i erigert tilstand." Hva er poenget da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette betyr kroken på døren for diskusjon.no. Å? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 "Likevel skal personene ha vært fornøyd med resultatet, selv om det ikke kan konkluderes med at penis ble lenger i erigert tilstand." Hva er poenget da? Å imponere mannfolk i dusjen på treningsstudioet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen slanke kjekkaser som har lyst til å kjøpe ei billig Gabbabukse?? Se blogg-link i signatur! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tragisk. EDIT: Dette skulle liksom komme på enden av dette innlegget. Endret 16. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette betyr kroken på døren for diskusjon.no. folk som har forsøkt å få lengere penis skal ruinere diskusjon.no? De mest aktive trådene her inne, er hjelpjegtrorjegharforlitenpenistrådene. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fargoth i mai 2004: hvis jeg åpner en html fil i frontpage, og har lagret den på for eksempel skrivebordet, så kann jeg ikke lagre den etter jeg har laget et galleri, men viss jeg lagrer den i my webs folderen, så kann jeg lagre denn. håper dette hjelper Heisann folkens! Vet noen om et programm som viser ALL informasjon om hva som er inni pcen? For eksempel hvaslags hovedkort man har, om man har usb eller usb2, etc. Edit 2007: Fjernet mitt eget navn fra posten. [interessant for de som prøver å finne ut hvem han er, eller visste dere dette fra før?] Fargoth i dag: Det oppnådde selvtillitsboostet er direkte proporsjonalt med alderen til personen som gjorde anslaget om din alder. Jeg tipper jeg blir som TWFA om fem år. \o/ Hehe,.. Minner meg om de faste leifene mine fra gamle dager . Andre som ser flere leifer Endret 16. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg