Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Man trenger jo bare Opeth så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg elsker bare Tokyo Hotel! Tokio* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det nå jeg er blasfemsisk elns og sier at uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke sette meg inn i eller like Opeth? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det du ikke takler med Opeth? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lyden av dem. ^^ INFIDEL! DIE! *le* Neieh, jeg skjønner at noen ikke taklet det, det var vel som omtrent første gangen jeg hørte In Flames og tenkte noe ala "fy faen for noe møl, den type musikk kommer jeg aldri til å høre på". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Alt. Jeg får hodepine av musikken. Samme går for In Flames. Irriterer meg litt. Går sikkert med tid. Brukte jo bare 3,5 år på å lære meg å like Tool og er bare Ænima jeg takler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tvangsforing av musikk så en skal like det? Nei fy da mann...musikk skal ikke tvinges på, den skal komme av seg selv.. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvis dere får vindt i hode av musikk så må dere jo skru ned volumet!! B-Real: Kan du gjøre meg til mod? Endret 21. januar 2008 av Herjemannen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså, volum har aldri gitt meg huepine før. Bare susing i øra etter å ha stått like ved høyttaleren på alt fra Brutal Kuk og Miksha til Turbonegro og Millencolin Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ja men da er det jo volumet som gjør det!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 B-Real: Kan du gjøre meg til mod? Hahaha.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjærlighet er en sykdom. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 INFIDEL! DIE!*le* Neieh, jeg skjønner at noen ikke taklet det, det var vel som omtrent første gangen jeg hørte In Flames og tenkte noe ala "fy faen for noe møl, den type musikk kommer jeg aldri til å høre på". Til mitt forsvar skal det sies at jeg egentlig liker Opeth. Er bare ikke fan på noe vis, de er ok bakgrunnsmusikk noen ganger, om enn sjelden. x) Om man skal innpå musikk som er direkte "møl", så må det være de ekle platene som mamma og pappa kjøpte sammen for x antall år siden. Danseband, country og rock er helt pent adskilt (tho, danseband har aldri vært det helt store for meg), men sammen funker de bare ikke. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis dere får vindt i hode av musikk så må dere jo skru ned volumet!! B-Real: Kan du gjøre meg til mod? NO Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 B-Real: Kan du gjøre meg til mod? Hahaha.. hahaha? Kan han ikek gjøre det da?! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er i dårlig humør i dag. Men MCR får meg til å føle meg bedre... *nynne til "Helena"* Hva driver folket med? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ja men da er det jo volumet som gjør det!! Jojo, om volumet står på null så får man ikke hodepine. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ja men da er det jo volumet som gjør det!! Jojo, om volumet står på null så får man ikke hodepine. Har du hørt om infrarød lyd kansej?! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *sitte å sende edge stygge blikk* But why? Jeg synes lifehouse er for boyband-aktig. Så lenge det har vinylspraking er det øreorgasme for min del. In Rainbows på LP durer og går her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg