Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har hørt at jeg er tretti år.

Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi".

Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er.

Dette er internett. De googlet han to sekund etter de las innlegget ditt.

Lenke til kommentar

Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er.

Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet :p )

Lenke til kommentar
Jeg syns det er deilig å slippe brutal ærlighet, jeg.

Er det virkelig det? Tenk hvilken effekt brutal ærlighet hadde hatt om man var omringet med den i hele oppveksten. Det er når vi ikke er vant til å høre den at den biter.

Var jeg som sa Stalin :p. Tenkte litt fort, men egentlig gir jeg bengen i historie, så skammer meg ikke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet :p )

Har jeg virkelig sagt det?

Kan godt hende, selv om jeg ikke husker det. (Vi har vel fler eksempler på at jeg har glemt ting jeg har skrevet :p)

Så, ja, vet hvem Lenin er nå. Alle lærer mens man lever.

Nei, du har ikke sagt det, men du visste ikke hvem Lenin var. Husker du skrev "Lenin.. jaha, da har jeg lært et nytt ord idag og" (ikke ordrett). No offence'n ble kanskje litt feil, men nå har jeg forklart meg.

Lenke til kommentar
Har jo sine shitkidz der som her,men de fleste holder gode samtaler\diskusjoner ja.

Men er ikke for de som ikke liker sol,fotball og jenter uten pixler da. :)

(satt meget på spissen selvsagt)

Les: Fotballkort. Kreften fikk spredd seg og har begynt å forpeste en annen kategori eller har de fortsatt sin lille blindtarm å leke med?

Lenke til kommentar

Ja, alle kjenner jo til Stalin og hans karakteristiske bukkeskjegg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...