Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå skal jeg legge meg og ha en lucid drøm. God natt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år.Det oppnådde selvtillitsboostet er direkte proporsjonalt med alderen til personen som gjorde anslaget om din alder. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Viss det ikkje var for at du var så god ven med Programvare og Prophet, hadde eg òg trudd det. Fett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan skifter jeg ip-adresse slik at jeg også kan få Spotify når den originale ip-adressen er brukt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg syns det er deilig å slippe brutal ærlighet, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er. Dette er internett. De googlet han to sekund etter de las innlegget ditt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan skifter jeg ip-adresse slik at jeg også kan få Spotify når den originale ip-adressen er brukt?Proxy? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er. Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet ) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet ) Har jeg virkelig sagt det? Kan godt hende, selv om jeg ikke husker det. (Vi har vel fler eksempler på at jeg har glemt ting jeg har skrevet ) Så, ja, vet hvem Lenin er nå. Alle lærer mens man lever. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg syns det er deilig å slippe brutal ærlighet, jeg.Det synes Marie Antoinette også, da hun fikk bygget seg sin lille bondegårdsidyll.. (Hameau de la reine) Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kvifor vert eg logga av diskusjon ikkje berre støtt, men også stadig? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg syns det er deilig å slippe brutal ærlighet, jeg. Er det virkelig det? Tenk hvilken effekt brutal ærlighet hadde hatt om man var omringet med den i hele oppveksten. Det er når vi ikke er vant til å høre den at den biter. Var jeg som sa Stalin . Tenkte litt fort, men egentlig gir jeg bengen i historie, så skammer meg ikke. Endret 16. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet ) Har jeg virkelig sagt det? Kan godt hende, selv om jeg ikke husker det. (Vi har vel fler eksempler på at jeg har glemt ting jeg har skrevet ) Så, ja, vet hvem Lenin er nå. Alle lærer mens man lever. Nei, du har ikke sagt det, men du visste ikke hvem Lenin var. Husker du skrev "Lenin.. jaha, da har jeg lært et nytt ord idag og" (ikke ordrett). No offence'n ble kanskje litt feil, men nå har jeg forklart meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan skifter jeg ip-adresse slik at jeg også kan få Spotify når den originale ip-adressen er brukt?Proxy? PM med instrukser? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har jo sine shitkidz der som her,men de fleste holder gode samtaler\diskusjoner ja.Men er ikke for de som ikke liker sol,fotball og jenter uten pixler da. (satt meget på spissen selvsagt) Les: Fotballkort. Kreften fikk spredd seg og har begynt å forpeste en annen kategori eller har de fortsatt sin lille blindtarm å leke med? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Med et avatar av Lenin, tror alle du er en "old komi". Det triste med det hele er at 70% av de som tipper alder ikke en gang vet hvem Lenin er. Har fått masse kommentarer før "han som har bilde av Stalin..." (no offence Prophet ) Ja, alle kjenner jo til Stalin og hans karakteristiske bukkeskjegg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, du har ikke sagt det, men du visste ikke hvem Lenin var. Husker du skrev "Lenin.. jaha, da har jeg lært et nytt ord idag og" (ikke ordrett). No offence'n ble kanskje litt feil, men nå har jeg forklart meg. Haha, åja, da skjønner jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, alle kjenner jo til Stalin og hans karakteristiske bukkeskjegg. Jepp, det er vel heller navnene som blandes blant disse forstyrrede individene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg