Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så utifra de postene som jeg har i quoten, så er de yngste dummest, ergo jeg er ganske dum?Jeg sa ingenting om dumhet, jeg bare tror det er vanskelig for de yngste å kunne bedømme andre brukeres alder ut i fra hva de skriver i telletråder på en internettforum. Du skrev ikke noe om det, men cinque did it. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Er det ikke bedre å si at de fleste som henger på lekeplassen er 13-15 år?Enklere? Ja. Bedre? Nei. Hvorfor gjøre språket så mye fattigere enn det trenger være? Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 - Det at han gjemte seg bak denne mappen, har stor symbolverdi. Dokumentmappen er som en mur mot omverdenen, akkurat slik han skjulte forbrytelsen sin, sier Haller. Hvorfor skal alt ha så symbolsk handling? Kan det ikke bare være så enkelt at han ikke ønsket å bli fotografert når han gikk til salen? Dette handler om Fritzl om det ikke var åpenbart nok. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Forumet er for alle, og alle har forskjellige ting de setter verdier på, ofte høyere eller lavere enn andre. Å telle i en telletråd gjør man seg ikke dummere enn å argumentere i DNFK, det går på hva man liker rett og slett. Om Sondre liker å telle og Gapwick liker å argumentere i DNFK, kan man dømme ut fra det om man er en velutviklet individ eller ikke? Endret 16. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slik jeg oppfatter "alderstråden" i Lekeplassen, tipper ofte folk tilfeldig. De som gjør noe mer ut av dette, sjekker brukerens siste innlegg. Er disse godt velformulerte, økes brukerens alder drastisk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg er tilbakestående. Kvifor speler du ikkje med Sindre og dei andre soppene? Endret 16. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er tilbakestående. Trøst deg med at du har god musikksmak. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg mener at jo yngre man er, jo dummere er man. Det gjelder spesielt på internettfora. Men jeg får jo ikke lov til å rangere brukere etter kvalitet lengre, så da blir det bare tomme ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 OT-Baren og Sosialt er minst like hjernedødt som Lekeplassen. Minst like mye impliserer at det er like hjernedødt, eller verre. Jeg er uenig. Her får en i det minste ytre noe som minner om meninger. På lekeplassen får dere telle, noe alle burde kunne. Red: Bortsett fra fotballkortforumet. Pass pass! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slik jeg oppfatter "alderstråden" i Lekeplassen, tipper ofte folk tilfeldig. De som gjør noe mer ut av dette, sjekker brukerens siste innlegg. Er disse godt velformulerte, økes brukerens alder drastisk.De velger også bevist (muligens ubevist) en i overkant høyere alder i håp om at den neste skal gjøre det samme med dem (eller for å være høflige, unngå å såre noen o.l). Det er en form for massesuggesjon, der alle tipper at alle er eldre, og på den måten skaper en evigvarende syklus med selvtillitsboost. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slik jeg oppfatter "alderstråden" i Lekeplassen, tipper ofte folk tilfeldig. De som gjør noe mer ut av dette, sjekker brukerens siste innlegg. Er disse godt velformulerte, økes brukerens alder drastisk.De velger også bevist (muligens ubevist) en i overkant høyere alder i håp om at den neste skal gjøre det samme med dem (eller for å være høflige, unngå å såre noen o.l). Det er en form for massesuggesjon, der alle tipper at alle er eldre, og på den måten skaper en evigvarende syklus med selvtillitsboost. Du er ikke den eneste som har lagt merke til det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Som om det er noe stas å være eldre. Hadde det ikke vært for at jeg har lyst til å gro langt og mandig hår kunne tida godt stått stille for min del. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Pass pass! Prøver du å si at disse har noe vettugt å ytre? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Da tar mamma pc-en. Må si jeg er lei. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slik jeg oppfatter "alderstråden" i Lekeplassen, tipper ofte folk tilfeldig. De som gjør noe mer ut av dette, sjekker brukerens siste innlegg. Er disse godt velformulerte, økes brukerens alder drastisk.De velger også bevist (muligens ubevist) en i overkant høyere alder i håp om at den neste skal gjøre det samme med dem (eller for å være høflige, unngå å såre noen o.l). Det er en form for massesuggesjon, der alle tipper at alle er eldre, og på den måten skaper en evigvarende syklus med selvtillitsboost. Du er ikke den eneste som har lagt merke til det. Jeg har vert her en stund, og slike tråder følger som oftest samme mønster. Det er mangel på brutal ærlighet her inne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Pass pass! Prøver du å si at disse har noe vettugt å ytre? Har jo sine shitkidz der som her,men de fleste holder gode samtaler\diskusjoner ja. Men er ikke for de som ikke liker sol,fotball og jenter uten pixler da. (satt meget på spissen selvsagt) Endret 16. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. There, there. Plastisk kirurgi har kommet langt disse dager. Nå tar jeg VIRKELIG kvelden! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hørt at jeg er tretti år. Viss det ikkje var for at du var så god ven med Programvare og Prophet, hadde eg òg trudd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg