Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, det var en uttalelse gjort på generell basis. Som "saudi-arabere flest er muslimer". Javel, skjønner. Må si meg enig i deg, også. EY Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis det er noe som har undret meg i lekeplassen, er det voldsomme arrangement folk har i telletrådene. Hvor mye fritid går det ann å ha? ... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, det var en uttalelse gjort på generell basis. Som "saudi-arabere flest er muslimer". Javel, skjønner. Må si meg enig i deg, også. Så det dere vil fram til er at de av oss som henger litt mer på lekeplassen en de fleste andre er litt mer "tilbakestående" enn resten? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis det er noe som har undret meg i lekeplassen, er det voldsomme arrangement folk har i telletrådene. Hvor mye fritid går det ann å ha? ... Enig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 EY Haha, ro ned Sondre! Jeg holder til på Lekeplassen selv! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Så det dere vil fram til er at de av oss som henger litt mer på lekeplassen en de fleste andre er litt mer "tilbakestående" enn resten?Nei. Les nå hva vi skriver. Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Så det dere vil fram til er at de av oss som henger litt mer på lekeplassen en de fleste andre er litt mer "tilbakestående" enn resten?Nei. Les nå hva vi skriver. Eller prøver du kanskje å underbygge påstanden? "neppe er de mest velutviklede av individer" som du selv sa kan lett oversettes til "litt mer tilbakestående". Ihvertfall utifra slik som jeg oppfatter det. Endret 16. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 EY Haha, ro ned Sondre! Jeg holder til på Lekeplassen selv! Den saken der var heftig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er 15. Fyller 25 i 2018. Wat, jeg som alltid har trodd at du var 22 Jeg hater når folk først har trodd at jeg er eldre, plutselig innser at jeg er yngre. Men jeg skriver tilsynelatende som en 22 åring da... Det var nok en spøk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 "neppe er de mest velutviklede av individer" som du selv sa kan lett oversettes til "litt mer tilbakestående". Ihvertfall utifra slik som jeg oppfatter det.Du trenger ikke oversette, da det allerede står skrevet på norsk. Hint: Kan kanskje utvikling ha noe med alder å gjøre? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 OT-Baren og Sosialt er minst like hjernedødt som Lekeplassen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 "neppe er de mest velutviklede av individer" som du selv sa kan lett oversettes til "litt mer tilbakestående". Ihvertfall utifra slik som jeg oppfatter det.Du trenger ikke oversette, da det allerede står skrevet på norsk. Hint: Kan kanskje utvikling ha noe med alder å gjøre? Så utifra de postene som jeg har i quoten, så er de yngste dummest, ergo jeg er ganske dum? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vi blir vel alle betraktet som eldre enn vi er, og alle har vi over 160 i IQ også. Internett gjør virkelig underverker for selvtilliten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg legger herved inn et forslag om å endre OT-delens navn til HORUMET. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) "neppe er de mest velutviklede av individer" som du selv sa kan lett oversettes til "litt mer tilbakestående". Ihvertfall utifra slik som jeg oppfatter det.Du trenger ikke oversette, da det allerede står skrevet på norsk. Hint: Kan kanskje utvikling ha noe med alder å gjøre? Så utifra de postene som jeg har i quoten, så er de yngste dummest, ergo jeg er ganske dum? Virker på meg som om det er det Gapwick mener i hvert fall. Endret 16. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Forslag nedstemt v/ vetorett. Jeg er trøtt. Tror jeg skal legge meg, rett og slett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) OT-Baren og Sosialt er minst like hjernedødt som Lekeplassen. Minst like mye impliserer at det er like hjernedødt, eller verre. Jeg er uenig. Her får en i det minste ytre noe som minner om meninger. På lekeplassen får dere telle, noe alle burde kunne. Red: Bortsett fra fotballkortforumet. Endret 16. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Så utifra de postene som jeg har i quoten, så er de yngste dummest, ergo jeg er ganske dum?Jeg sa ingenting om dumhet, jeg bare tror det er vanskelig for de yngste å kunne bedømme andre brukeres alder ut i fra hva de skriver i telletråder på en internettforum. Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det dumme er at janteloven herjer og rår over de fleste av oss. Er det ikke bedre å si at de fleste som henger på lekeplassen er 13-15 år? Og hva blir "velutviklet" definert i forhold til her egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg