fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker hvordan de alle ser ut som de sitter å driter, spesielt trommissen. Hehe.Det ser fortsatt bedre ut enn en Z4. Der er vi enige. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Må si at jeg foretrekker dette over både jazz og trance Mener du med det at du liker den ene komposisjonen bedre enn to hele sjangere, eller at du liker symfonier bedre? Liker generelt klassisk musikk bedre en både jazz og trance Noe jazz kan gå til nød Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) [quote Må si at jeg foretrekker dette over både jazz og trance Prøv den samme fremført av Jeno Jendo. Helt utrolig. "Claudio Arrau" er for myk og slibrig i de gamle pølsefingrene sine. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Får komme med denne igjen da: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, trodde først at fargoth var seriøs, men så skjønte jeg at det var samme som i Gapwicks's sigg. Genialt.wut Drit i det, så helt feil når det gjelder quotes og greier. Brb skammekroken. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, trodde først at fargoth var seriøs, men så skjønte jeg at det var samme som i Gapwicks's sigg. Genialt.wut Drit i det, så helt feil når det gjelder quotes og greier. Brb skammekroken. You bad, BAD boy! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Får komme med denne igjen da:*Adagio for Strings* Her er det bare å poste Tiesto-versjonen så kan både Sondre og Gryterett like den også. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det bare å poste Tiesto-versjonen så kan både Sondre og Gryterett like den også. Eller Crazy Frog. De to elsker Crazy Frog. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det bare å poste Tiesto-versjonen så kan både Sondre og Gryterett like den også. Eller Crazy Frog. De to elsker Crazy Frog. 2 mennesker vs 6,76 milliarder mennesker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, trodde først at fargoth var seriøs, men så skjønte jeg at det var samme som i Gapwicks's sigg. Genialt.wut Drit i det, så helt feil når det gjelder quotes og greier. Brb skammekroken. Du vet hva dette betyr. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De kan høre Crazy Frog-versjoner av klassiske mesterverk mens de leser The Da Vinci Code, spiser Grandiosa og ser Date My Mom. Det kommer til å gå for dem. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det bare å poste Tiesto-versjonen så kan både Sondre og Gryterett like den også. Eller Crazy Frog. De to elsker Crazy Frog. 2 mennesker vs 6,76 milliarder mennesker. Hæ`? Vi var jo 6,4 i forrige uke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det bare å poste Tiesto-versjonen så kan både Sondre og Gryterett like den også. Den er bra, eller Ferry Corsten sin remix . Eller Crazy Frog. De to elsker Crazy Frog. Sarkasme er du god på . De kan høre Crazy Frog-versjoner av klassiske mesterverk mens de leser The Da Vinci Code, spiser Grandiosa og ser Date My Mom. Det kommer til å gå for dem. Med ketsjup. Yey! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De kan høre Crazy Frog-versjoner av klassiske mesterverk mens de leser The Da Vinci Code, spiser Grandiosa og ser Date My Mom. Det kommer til å gå for dem. Du er så kritisk at jeg smiler bredt Musikk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Du vet hva dette betyr. Slå meg! Jeg har vært ugyldig! Endret 16. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg foretrekker heller denne: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Musikk Usj. Husk at selv dårlig musikk kan gjøres bra. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg foretrekker heller denne: Han der fyren der virket alltid litt tilbakeholden, av de to. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg foretrekker heller denne: Se filmen hos Youtube Haha den ja Den elsker pappa å høre. xD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De kan høre Crazy Frog-versjoner av klassiske mesterverk mens de leser The Da Vinci Code, spiser Grandiosa og ser Date My Mom. Det kommer til å gå for dem.Helt enig. Så kan vi høre på Liszt, mens vi leser ferdig Aeneiden, disser Andrei Tarkovsky og ser på obskur britisk humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg