MrBjoern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg trodde ikke det fantes noe mer turn-on enn disse små emoguttene. Med søt lugg, tighte klær og barberblad rundt halsen. Wait.. emojenter ja. Uhm. Jah... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Edit: Kjøp en ny kontroller derifra mens du er i gang, er temmelig grei pris på dem også.Jammen, jeg vil ha en sort kontroller, så den matcher boksen! Jan Garbarek - He Comes From The North. JAZZ!! Du klager på min hard dance! Det der er musikk Gapwick: Du må innrømme at den er litt fengende!!!!! :yes: :yes: Endret 16. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fin den, men den slår nok ikke Mike Shiver - Morning Drive. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Pfft. Den mangler Deadmau5-sound. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) JAZZ!! Du klager på min hard dance! Det der er musikk Gapwick: Du må innrømme at den er litt fengende!!!!! :yes: :yes: Det der var søppel. Det finnes en del god trance eller techno eller hva du nå enn kaller det der, men akkurat den låta var søppel. Og det er uansett meningsløst å sette det opp mot Jan Garbarek. Det blir som å sammenligne Marianne Aulie med Leonardo da Vinci. Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Pfft. Den mangler Deadmau5-sound. En Deadmau5 remix av Morning Drive hadde vært guddommelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 En Deadmau5 remix av Morning Drive hadde vært guddommelig. En Deadmau5remix av alt hadde vært fantastisk. Forøvrig så kan en takke seg til Probspot sin . Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Forøvrig så kan en takke seg til Probspot sin . Jeg foretrekker originalen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fin den, men den slår nok ikke Mike Shiver - Morning Drive. Bekjemp kreften med metall. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fin den, men den slår nok ikke Mike Shiver - Morning Drive.Bildet av en BMW Z4 i klippet sier alt om det musikkstykkets kunstneriske verdi. Dette er kunst: Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fin den, men den slår nok ikke Mike Shiver - Morning Drive.Bildet av en BMW Z4 i klippet sier alt om det musikkstykkets kunstneriske verdi. Dette er kunst: Heismusikk. Eller som å spille en omgang med "The Sims". Skru opp høyttalerne, for dette er kunst. Se filmen hos Youtube Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Må si jeg velger Jazz over trance any day! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Heismusikk. Eller som å spille en omgang med "The Sims".Blasfemi. Ta fyr, takk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Heismusikk. Eller som å spille en omgang med "The Sims".Blasfemi. Ta fyr, takk. Jeg liker hvordan de alle ser ut som de sitter å driter, spesielt trommissen. Hehe. Edit: Hadde jeg ikke vist bedre kunne jeg trodd de alle satt der å fikk hver sin blowjob under innspillingen. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huset mitt skal legges ut for salg om noen dager og er visning til helga Har gått fort gitt! Selge hus, why? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, trodde først at fargoth var seriøs, men så skjønte jeg at det var samme som i Gapwicks's sigg. Genialt. Så nettopp Redaksjon En forresten. Pleier sjelden å se på det, men Fritzl-saken er ganske interessant. Må være noe av det verste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skru opp høyttalerne, for dette er kunst. Se filmen hos Youtube Må si at jeg foretrekker dette over både jazz og trance Endret 16. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, trodde først at fargoth var seriøs, men så skjønte jeg at det var samme som i Gapwicks's sigg. Genialt.wut Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker hvordan de alle ser ut som de sitter å driter, spesielt trommissen. Hehe.Det ser fortsatt bedre ut enn en Z4. Må si at jeg foretrekker dette over både jazz og trance Mener du med det at du liker den ene komposisjonen bedre enn to hele sjangere, eller at du liker symfonier bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg