Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 6.775 norske for 1000 usd. Fantastisk retning! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se filmen hos Youtube Kan han tenne på en slik en egentlig? Den skal jo stå stille også skal du ta en fyrstikk over La oss bare si at han pleide å jobbe litt utenom det vanlige.. En flott lærer, uten tvil, men brannalarmer hadde en tendens til å gå av opp igjennom. Brannmerker i taket og diverse lukter som forpestet hele skolen hørte også til. Og eksplosjoner, så klart. Jeg synes jeg hørte en trønder: "njah". Er det fra NTNU? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er en knøttlille sorte. (?)Tror nesten jeg må gå til innkjøp av en slik. Plagsomt med ledningsrot. Og kursen har jo dalt i det siste. (Selvfølgelig! Fy fabian.) Alt som trådløst kan bli, trådløst bør være. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan funker den bluetooth-greia? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg synes jeg hørte en trønder: "njah". Er det fra NTNU?Neida, dette er steinerskolen for flere år siden. Han snakker bare litt gebrokkent.. Hvordan funker den bluetooth-greia?Man sklir den inn i en ledig USB-port, installerer den medfølgende driveren (eller lar Windows bruke sin standard driver) og kobler deretter til hva enn man ønsker, alt fra mobiltelefoner til trådløse headsett. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alt som trådløst kan bli, trådløst bør være.Men noe nekter plent. 360-kontrolleren min, for eksempel. To originale batterier har tatt kvelden på ganske kort tid. Kan like så godt kjøpe dem på Deal Extreme fra nå av. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan funker den bluetooth-greia?Man sklir den inn i en ledig USB-port, installerer den medfølgende driveren (eller lar Windows bruke sin standard driver) og kobler deretter til hva enn man ønsker, alt fra mobiltelefoner til trådløse headsett. Den er altså egnet til PCer som ikke allerede har bluetooth? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Den er altså egnet til PCer som ikke allerede har bluetooth?Hvorfor i all verden skulle du ville ha en blåtanndongle i en PC med blåtann? Blåtann er et mye stiligere ord enn bluetooth. Bruk det. Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den er altså egnet til PCer som ikke allerede har bluetooth? Jepp. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, antageligvis. Huff, blir så rotten av å sovne på ettermidagen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan funker den bluetooth-greia?Man sklir den inn i en ledig USB-port, installerer den medfølgende driveren (eller lar Windows bruke sin standard driver) og kobler deretter til hva enn man ønsker, alt fra mobiltelefoner til trådløse headsett. Den er altså egnet til PCer som ikke allerede har bluetooth? Det er den ja. Fordelen med akkurat denne er at den er så liten at den ikke stikker ut. Det både ser penere og mer diskret ut, man slipper å ta den ut hvis man bruker en laptop man frakter med seg, og man slipper å komme borti den å rive den av eller sende hele maskinen i gulvet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Blåtann er et mye stiligere ord enn bluetooth. Bruk det. agreed Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner meg ikke på jenter som er pene, men så ødelegger de utseendet sitt med å bli emoer!!!!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Alt som trådløst kan bli, trådløst bør være.Men noe nekter plent. 360-kontrolleren min, for eksempel. To originale batterier har tatt kvelden på ganske kort tid. Kan like så godt kjøpe dem på Deal Extreme fra nå av. Høres ut som en defekt i kontrolleren. Men uansett koster det bare 40 kroner per batteri fra DX, så det er bare å kjøpe ti så har du en stund.. Edit: Kjøp en ny kontroller derifra mens du er i gang, er temmelig grei pris på dem også. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner meg ikke på jenter som er pene, men så ødelegger de utseendet sitt med å bli emoer!!!!! JA AZZA! EMOER ER SCHICLI EKKELT Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner meg ikke på jenter som er pene, men så ødelegger de utseendet sitt med å bli emoer!!!!! JA AZZA! EMOER ER SCHICLI EKKELT Det er ihvertfall turn off. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Edit: Kjøp en ny kontroller derifra mens du er i gang, er temmelig grei pris på dem også.Jammen, jeg vil ha en sort kontroller, så den matcher boksen! Jan Garbarek - He Comes From The North. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skjønner meg ikke på jenter som er pene, men så ødelegger de utseendet sitt med å bli emoer!!!!! Kommer an på hvor ekstremt det er. Ser mange jenter i dagliglivet som godt kunne ha gjennomgått en liten emofisering. Endret 16. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg