CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst til å dra på fjellet og fiske ørret nå. Det er vel sånn ca. det stikk motsatte av hva jeg har lyst til akkurat nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) I dag fikk jeg en forsendelse fra DealExtreme. For under hundrelappen fikk jeg et batteri som dobler batterilevetiden på telefonen. Jeg kjøpte også fem vanlige batterier til 20kr stykker. Så er det bare å håpe at det ikke eksploderer i brystlommen.. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 DealExtreme er genialt. Venter på en pakke selv, håper den kommer i morgen. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst til å dra på fjellet og fiske ørret nå. Det er vel sånn ca. det stikk motsatte av hva jeg har lyst til akkurat nå. Hahah! Jeg sitter og lengter etter å ligge på berget ved Svarttjønna i Synnerdalen med bambusstanga i vannet, sol, og noen varmegrader. http://andnorm.no/Fjellfoto/subalbum_2.html Noen bilder fra Synnerdalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst til å dra på fjellet og fiske ørret nå. Det er vel sånn ca. det stikk motsatte av hva jeg har lyst til akkurat nå. Jeg er sjokkert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er sjokkert. Haha Daniel, du vet ingenting om meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 DealExtreme er genialt. Venter på en pakke selv, håper den kommer i morgen.Hva har du bestilt? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Her sitter jeg å fikler med en ny USB-lader som takler et vell av ulike mobiltelefoner (kjøpt for 40 kroner på DX) og utrolig nok får jeg faktisk liv i den to fire år gamle W800i-telefonen som jeg mistet i en pytt en fuktig kveld. Den lå det masse gammelt dritt på gitt. Hvis jeg ikke husker feil så endte dette etterhvert med en aldri så liten eksplosiv parafinbrann, uten at jeg fikk foreviget akkurat det i kampens hete. Se filmen hos Youtube Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 DealExtreme er genialt. Venter på en pakke selv, håper den kommer i morgen.Hva har du bestilt? Jeg hadde en del DX points som jeg skifta ut til varer isteden, alt jeg betalte var ca 5 kr for tre varer fraktet til postkassen min To små griselykter (wtf?) og en bluetooth-sak så jeg kan sende og motta filer via PCn til min mobil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fy fa'an, spinning er et helvete. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fy fa'an, spinning er et helvete. Tror jeg har tilbrakt 10 min av livet mitt tilsammen på en sånn sykkel. Har enda vondt i ræva og FYFAEN så kjedelig det er. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se filmen hos Youtube Kan han tenne på en slik en egentlig? Den skal jo stå stille også skal du ta en fyrstikk over Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fy fa'an, spinning er et helvete. Tror jeg har tilbrakt 10 min av livet mitt tilsammen på en sånn sykkel. Har enda vondt i ræva og FYFAEN så kjedelig det er. Er ikke direkte gøy, nei. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg leste Mini Pig Fleshlight. Way to go. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) To små griselykter (wtf?) og en bluetooth-sak så jeg kan sende og motta filer via PCn til min mobil.Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er den knøttlille sorte. (?) Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg leste Mini Pig Fleshlight. Way to go. :!: Hadde vel passa godt fordet To små griselykter (wtf?) og en bluetooth-sak så jeg kan sende og motta filer via PCn til min mobil.Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er en knøttlille sorte. (?) Ja. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se filmen hos Youtube Kan han tenne på en slik en egentlig? Den skal jo stå stille også skal du ta en fyrstikk over La oss bare si at han pleide å jobbe litt utenom det vanlige.. En flott lærer, uten tvil, men brannalarmer hadde en tendens til å gå av opp igjennom. Brannmerker i taket og diverse lukter som forpestet hele skolen hørte også til. Og eksplosjoner, så klart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Whuut? Jeg må ha trykkluft. Hvor får en kjøpt sånne fancy bokser med trykkluft? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er en knøttlille sorte. (?)Tror nesten jeg må gå til innkjøp av en slik. Plagsomt med ledningsrot. Og kursen har jo dalt i det siste. (Selvfølgelig! Fy fabian.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg