Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fikk jeg en forsendelse fra DealExtreme. For under hundrelappen fikk jeg et batteri som dobler batterilevetiden på telefonen. Jeg kjøpte også fem vanlige batterier til 20kr stykker. Så er det bare å håpe at det ikke eksploderer i brystlommen..

64929116.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst til å dra på fjellet og fiske ørret nå.

Det er vel sånn ca. det stikk motsatte av hva jeg har lyst til akkurat nå.

Jeg er sjokkert. :innocent:

Lenke til kommentar

Her sitter jeg å fikler med en ny USB-lader som takler et vell av ulike mobiltelefoner (kjøpt for 40 kroner på DX) og utrolig nok får jeg faktisk liv i den to fire år gamle W800i-telefonen som jeg mistet i en pytt en fuktig kveld. :mrgreen: Den lå det masse gammelt dritt på gitt. Hvis jeg ikke husker feil så endte dette etterhvert med en aldri så liten eksplosiv parafinbrann, uten at jeg fikk foreviget akkurat det i kampens hete.

Se filmen hos Youtube

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Kan han tenne på en slik en egentlig? Den skal jo stå stille også skal du ta en fyrstikk over :)

La oss bare si at han pleide å jobbe litt utenom det vanlige.. En flott lærer, uten tvil, men brannalarmer hadde en tendens til å gå av opp igjennom. Brannmerker i taket og diverse lukter som forpestet hele skolen hørte også til. Og eksplosjoner, så klart.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...