Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De er skikkelig myke og gode. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Æsj. De jalladonutene der er fæle! Ta en bit, og kjenn den kalde, ekle saften renne igjennom munnen og kanskje ned på utsiden. Mmm.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sondre, stiller meg sterkt skeptisk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sondre: Er det Kiwi-donuter eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen gi meg smertestillende som virker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen gi meg smertestillende som virker.Paracetamol og eventuelt kodein burde vel funke på det meste? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Sikker på at det var netcom? Manpower søker en dansk-snakkende person til Netcom Kundesenter. Hmm, fant bare denne jeg ddici Communications AS i Kristiansund, Norge, søger dansk-talende kundekonsulent til vores kundeservice First Line Support for Manpower. Du kommer til at arbejde i en Nordisk afdeling hvor din hovedopgave bliver at sørge for at vore danske kunder får en optimal service. . Den ser mer "riktig" ut, for jeg kan ikke fatte hva netcom skal med dansktalende kundeservicemedarbeider. Norskt mobilselskap liksom ? EDIT: jobben i annonsen overfor har ingenting med netcom å gjøre i det heletatt Endret 16. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Den ser mer "riktig" ut, for jeg kan ikke fatte hva netcom skal med dansktalende kundeservicemedarbeider. Norskt mobilselskap liksom ? Kanskje det var en annen type jobb han tenkte på? Endret 16. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 *Bilde av sjokoladedonut* OM NOM NOM! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er alene i kafeen. How scary. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen gi meg smertestillende som virker. Pinex vorte elr noe liknende det... sendte meg rett i drømmeland da jeg hadde brukket armen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen gi meg smertestillende som virker. Pinex vorte elr noe liknende det... sendte meg rett i drømmeland da jeg hadde brukket armen Pinex forte. Men den er vel reseptbelagt om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Ny mus! Huset mitt skal legges ut for salg om noen dager og er visning til helga Har gått fort gitt! Endret 16. mars 2009 av mushi Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen gi meg smertestillende som virker. Pinex vorte elr noe liknende det... sendte meg rett i drømmeland da jeg hadde brukket armen Pinex forte. Men den er vel reseptbelagt om jeg ikke husker helt feil. Det er vel de fleste preparater som inneholder stoffer som omdannes til morfin. Forøvrig vil vel 200 miligrams Dolcontin kunne knekke smertene til Datasmurf rimelig greit. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Smertestillende: The City of Prague Philharmonic Orchestra & The Crouch End Festival Chorus - Gladiator - Now We Are Free. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Spiser ikke 7-11 donuts som det der. De er bare frosset ned og tint opp i butikken. Skal jeg ha donut, skal det være nylaget, ikke opptint med masse vann og ekkel saft som renner ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Smertestillende: The City of Prague Philharmonic Orchestra & The Crouch End Festival Chorus - Gladiator - Now We Are Free. Prøv å labb inn med en cd-spiller på akutten mens folk ligger å skriker i eget blod. Da må det nok heller morfin til. Endret 16. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg