Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at det var netcom?

Manpower søker en dansk-snakkende person til Netcom Kundesenter.

Hmm, fant bare denne jeg

ddici Communications AS i Kristiansund, Norge, søger dansk-talende kundekonsulent til vores kundeservice First Line Support for Manpower. Du kommer til at arbejde i en Nordisk afdeling hvor din hovedopgave bliver at sørge for at vore danske kunder får en optimal service.
.

Den ser mer "riktig" ut, for jeg kan ikke fatte hva netcom skal med dansktalende kundeservicemedarbeider. Norskt mobilselskap liksom ? :ph34r:

EDIT: jobben i annonsen overfor har ingenting med netcom å gjøre i det heletatt :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Noen gi meg smertestillende som virker.

Pinex vorte elr noe liknende det... sendte meg rett i drømmeland da jeg hadde brukket armen :p

Pinex forte. Men den er vel reseptbelagt om jeg ikke husker helt feil.

Det er vel de fleste preparater som inneholder stoffer som omdannes til morfin. Forøvrig vil vel 200 miligrams Dolcontin kunne knekke smertene til Datasmurf rimelig greit. :p
Lenke til kommentar
Smertestillende: The City of Prague Philharmonic Orchestra & The Crouch End Festival Chorus - Gladiator - Now We Are Free. :love:
Prøv å labb inn med en cd-spiller på akutten mens folk ligger å skriker i eget blod. Da må det nok heller morfin til. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...