Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Trur dokker jeg har større sjans visst jeg ringer på en plass jeg har vært før ??

Hva skal du si da? Hei du, det er meg - som handla en pakke tyggis og ei cola på lørdag - har dere jobb til meg?

Om de vet hvem du er kommer det jo helt an på hvordan du er . Er du en pøbel som er tatt for nasking er sjangsen mye mindre enn om du generelt er smilende, hyggelig og blid :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg mener en plass jeg har jobba før på i forhåld til OD dagen :p

Han der dagli ledern sa at dem hadde nok folk der fåreløpi og jeg skulle bare ringen en gang seinere :p

Men en visst jeg ringer på den plassen jeg har jobba før på (Felleskjøpet) ??

Større sjans der ??

Lenke til kommentar
Jeg mener en plass jeg har jobba før på i forhåld til OD dagen :p

Han der dagli ledern sa at dem hadde nok folk der fåreløpi og jeg skulle bare ringen en gang seinere :p

Men en visst jeg ringer på den plassen jeg har jobba før på (Felleskjøpet) ??

Større sjans der ??

Hva er problemet med å møte opp selv og snakke med de?

Uansett, når du sitter her og spør oss om det er noen mulighet for å få jobb, slik at du selv kan vurdere om du skal gidde å ringe. Så er du kanskje ikke skikket til noen jobb, uansett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

En visst jeg finner en butikk i lokal bladet som trenger en ekstra fyr på jobb så ringer jeg og spør om de trenger ekstra hjelp ???

Jeg har aldri sport om jeg skal giddi og ringe, men hvor det er best sjans for og få jobb ...

Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat tilbud om en fullstilling. Jeg skrev at jeg snakket flytende dansk, til en på facebook. Han lurte på om det var noen som snakket dansk, som kunne tenkt jeg å jobbe i Netcom.

Så lett var det å få seg jobb :!:

Kanskje jeg skal slå til? Det er jo sykt lett å prate tulle-dansk :p

Du over:

Kan du ikke ringe rundt til flere da?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg blir litt forvirret, vil du søke jobb der, eller er det bare i forbindelse med OD-dag? Hvis det er OD-dag så tar de aller aller fleste imot noen anyways.

Etter jeg hadde hatt jobb i en dagligvarebutikk i arbeidsuken på ungdomsskolen stalket jeg stedet i ca ett år før det åpnet seg en plass, og ettersom jeg var den som maste mest og hadde gjort et godt inntrykk, så var det jeg som fikk jobben.

Så det lønner seg definitivt å dukke opp på plassen personlig. Det er mye lettere å avfeie en over telefonen.

Lenke til kommentar
Sikkert, men du kan jævlig fort brenne deg hvis du skal være på dansk kundeservice og snakker tulledansk.

Er du gal? Det var på spøk at jeg skulle ta den :p

Sikker på at det var netcom?

Manpower søker en dansk-snakkende person til Netcom Kundesenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...