MrBjoern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg sliter virkelig med å holde meg våken nå *sette kopp med kaffe på pulten til* Vi(Jeg, MSg og ColdIce) prøvde å ringe deg på Lørdag, Programvare. Men ingen som vil ringe meg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Vi(Jeg, MSg og ColdIce) prøvde å ringe deg på Lørdag, Programvare. Men ingen som vil ringe meg. Nå var vel heller ikke du i nærheten av oss på Lørdag kveld. ^^ Vi skulle invitere på film Hvor store er forresten lobes'a dine? Endret 16. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg sliter virkelig med å holde meg våken nå +1 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Norsk er et flott fag =) Sitter på jobb og prøver å få unna en større bunke med pcer som har samla seg opp. Er faktisk ikke stiv i hele kroppen etter gårsdagens fjelltur, så er fornøyd med den =) Fjelltur du En tur på 30-45 min på berget er ikke noe fjelltur ;P Gikk rundt kverneberget selv i går Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fjelltur du En tur på 30-45 min på berget er ikke noe fjelltur ;P Gikk rundt kverneberget selv i går TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) berg berg n1 (norr bjarg, berg) 1 fjell(topp) over b- og dal / b-et det blå / her på b-et (fra Holbergs 'Erasmus Montanus') her hjemme / over alle b- (etter ty. über alle Berge) langt borte / overf: et b- av frukt, grønnsaker, jf *kjøttberg 2 fjellgrunn bygge på b- / på to meters dyp støtte de på b- Berg = Fjell Altså han kan fint kalle det fjelltur! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Norsk er et flott fag =) Sitter på jobb og prøver å få unna en større bunke med pcer som har samla seg opp. Er faktisk ikke stiv i hele kroppen etter gårsdagens fjelltur, så er fornøyd med den =) Fjelltur du En tur på 30-45 min på berget er ikke noe fjelltur ;P Gikk rundt kverneberget selv i går Tar en del lenger tid å gå opp Breilia enn 30-45 min, og det er en del større en Kvernberget. Så jeg ville kanskje karakterisert det som fjelltur Mellomting mellom Kvernberget og Freikollen Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå drikker jeg cola (med skuffende lite kullsyre) i coca cola-glass! Hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Breilia og Freikollen er skikkelige turer ja! Kvernberget er mer slik som man løper opp en snartur etter jobb for å få lufta hundene Jeg er vel bare ikke noe fan av å bruke fjelltur om "småturer" Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Breilia og Freikollen er skikkelige turer ja! Kvernberget er mer slik som man løper opp en snartur etter jobb for å få lufta hundene Jeg er vel bare ikke noe fan av å bruke fjelltur om "småturer" Sier meg enig der Kvernberget er absolutt ikke noe som kan kalles fjelltur Endret 16. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) blir jeg baksnakket!? Brukte forøvrig 50 min opp til toppen av Breilia. Skal få det til en vane tenker jeg, så allerede på Onsdagen eller Torsdagen skal jeg opp igjen. =) Tenkte forresten å ta Freikollen, men var så mye snø der, så hadde sikkert sklidd ned og endt mine dager i ei steinrøys. Endret 16. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sist jeg prøvde meg på breilia ble jeg sittende nedenfor den siste toppen, nesten oppløst i tårer. Typen min hadde hele veien sagt : "snart fremme, bare litt igjen", og når jeg så den store toppen mista jeg motet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe. Slik som familiefedre sier til ungene sine det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Og til sytkjerringene sine Er veldig fornøyd med at vi har hatt fint vær så godt som hver eneste dag i noen uker nå, bortsett fra regn om morgenen noen dager. Deilig! Gleder meg allerede til å gå lang tur med hundene etter jobb Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå var vel heller ikke du i nærheten av oss på Lørdag kveld. ^^ Vi skulle invitere på film Hvor store er forresten lobes'a dine? Jeg er alltid i nærheten. De er vel 8mm, sånn ca. Skal opp til 10mm snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg gleder meg ikke til 8 timer med tog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff jeg har lyst og dra hjem .... Jeg er også så jævli uvant og bruke en så liten skjerm !! Jeg er jo blitt vant med den 32" min hjemme ikke en knøtt liten 15.4" .... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 back fra London:D 3par sko rikere:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg