Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hahahaha har gjort det noen gangen selv .....

Men noen har rokket og vekt meg før noen merka det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Norsk er et flott fag =)

Pisspreik

Folk er så forskjellige. Ut ifra visse innlegg jeg har sett fra deg tidlgiere, så forventer jeg ikke akkurat at det er noen som helst fag på skolen du liker og tipper du samtidig hater læreren din for at vedkommende prøver å få kunnskap inn i hodet på elevene sine =)

Lenke til kommentar
Norsk er et flott fag =)

Pisspreik

Folk er så forskjellige. Ut ifra visse innlegg jeg har sett fra deg tidlgiere, så forventer jeg ikke akkurat at det er noen som helst fag på skolen du liker og tipper du samtidig hater læreren din for at vedkommende prøver å få kunnskap inn i hodet på elevene sine =)

Nå dro du'n langt :p

Nei jeg hater ikke alle fag, jeg digger matte, naturfag og engelsk. Noe jeg derimot ikke er fan av, er unødvendige fag som lærer deg ting som ikke har noen ting å gjøre i grunnutdanningen, og attpåtil gjennom en lærer som ikke er kompetent til å undervise førsteklassinger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
WheelMan ka koste PC skjermen din ??

I NOK da .. :p

Han betalte 6k for den hvis jeg ikke husker feil.

Riktignok kjøpt brukt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Norsk er et flott fag =)

Pisspreik

Nå dro du'n langt :p

Strikken er jo der just for å kunne strekkes ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg betalte 5k for min 32". Men som vanlig så ble det til at jeg angra, for dersom jeg hadde ventet, hadde jeg fått råd til å kjøpe meg en større en for samme prisen, men da igjen hadde jeg irritert meg over at jeg ikke ventet enda lengre, for da hadde jeg fått full HD... En evig dans som det ikke nytter å henge seg så alt for mye opp i. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg betalte 5k for min 32". Men som vanlig så ble det til at jeg angra, for dersom jeg hadde ventet, hadde jeg fått råd til å kjøpe meg en større en for samme prisen, men da igjen hadde jeg irritert meg over at jeg ikke ventet enda lengre, for da hadde jeg fått full HD... En evig dans som det ikke nytter å henge seg så alt for mye opp i. =)

Litt som det var med meg og Asus eee pc-ene det. Dog, da bestemte jeg meg bare for å kjøpe en. Kommer jo uansett en ny neste uke, og om jeg skulle tenkt slik hele tiden, hadde jeg vært uten pc enda. :)

Lenke til kommentar

Litt som det var med meg og Asus eee pc-ene det. Dog, da bestemte jeg meg bare for å kjøpe en. Kommer jo uansett en ny neste uke, og om jeg skulle tenkt slik hele tiden, hadde jeg vært uten pc enda. :)

Det er jo typisk. Fikk Eee 1000H( :love: ) i posten på lørdag. Samme kveld fant jeg ut at det kom en ny. Det er klart det er irriterende. Men, skal man ha det nyeste hele tiden må man kjøpe nytt en gang i uka.

Lenke til kommentar
Det er jo typisk. Fikk Eee 1000H( :love: ) i posten på lørdag. Samme kveld fant jeg ut at det kom en ny. Det er klart det er irriterende. Men, skal man ha det nyeste hele tiden må man kjøpe nytt en gang i uka.

Heh, jeg tenkte på det når du nevnte at den var kommet i posten faktisk. :p

Men nå vurderer jeg om jeg skal spandere på meg en touch skjerm til 900-en min, eller om jeg skal vente til den nye eee-en med innebygd touch kommer en gang i løpet av året. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...