Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Det er fordi du TROR at Liverpool eide United, da faktisk United spilte bedre...Resultatet lyger! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Det er fordi du TROR at Liverpool eide United, da faktisk United spilte bedre...Resultatet lyger! Det, og United vinner til slutt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Det er fordi du TROR at Liverpool eide United, da faktisk United spilte bedre...Resultatet lyger! Jeg gidder ikke si noe på det. Men du kan jo innbille deg at United var bedre en Liverpool. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Det er fordi du TROR at Liverpool eide United, da faktisk United spilte bedre...Resultatet lyger! Jeg gidder ikke si noe på det. Men du kan jo innbille deg at United var bedre en Liverpool. Det er ikke innbilning, det er fakta! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Livet mitt er snudd på hodet atm Jeg har sosa bort naturfagsboka, geografiboka, og norskboka, og jeg har naturfagsprøve på torsdag. jeg har spanskprøve i mårra, og jeg kunne ha øvd mer. Laptopen min fucka seg opp da jeg skulle installere en ny driver, og nå får jeg ikke sett på The Pickup-artist Kung fu-en jeg hadde lyst til å begynne på, tar ikke inn nybegynnere, og dette er den tredje kampsporten jeg ikke får til å begynne på Litt pessimisme i dag, men det går over Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Det er fordi du TROR at Liverpool eide United, da faktisk United spilte bedre...Resultatet lyger! Jeg gidder ikke si noe på det. Men du kan jo innbille deg at United var bedre en Liverpool. Det er ikke innbilning, det er fakta! Greit å forsvare laget sitt, men å innse fakta er vist vanskelig og se når laget du heier på taper en kamp hvor de blei sønder knust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Godt å være Leeds fan til tider. Så slipper man liksom å bry seg om å måtte forsvare laget sitt med nebb og klør dersom de skulle være så "uheldige" å ikke vinne. Det er liksom noe vi har blitt vant til Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Livet mitt er snudd på hodet atm Jeg har sosa bort naturfagsboka, geografiboka, og norskboka, og jeg har naturfagsprøve på torsdag. jeg har spanskprøve i mårra, og jeg kunne ha øvd mer. Laptopen min fucka seg opp da jeg skulle installere en ny driver, og nå får jeg ikke sett på The Pickup-artist Kung fu-en jeg hadde lyst til å begynne på, tar ikke inn nybegynnere, og dette er den tredje kampsporten jeg ikke får til å begynne på Litt pessimisme i dag, men det går over Det kunne ha vært, værre? Uansett, det går seg nok til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff norsk ekke serlig arti ... Ka dokker gjør ?? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Snuser og drikker kaffi på skolen menst vi gjør innleveringer:p Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal egentlig skrive om grunnleggelsen til FN i et samfunnsfagprosjekt, men jeg prøver å bestemme meg for en overskrift. Er så trøtt at jeg har problemer med å holde meg i gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Norsk er et flott fag =) Sitter på jobb og prøver å få unna en større bunke med pcer som har samla seg opp. Er faktisk ikke stiv i hele kroppen etter gårsdagens fjelltur, så er fornøyd med den =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei Norsk er ikke så artig med denne kombinasjonen dårlig lærer+norsk=tortur .... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vi har engelsk, men ingen lærer. Og i de neste 2 timene har vi gym. Denne dagen ser bra ut. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alt for mange dårlige lærere på skolen min og! Flertallet av skolene har vell det sånn.. Litt synd egentlig:o Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Norsk er et flott fag =) Pisspreik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har ikke noe i mot faget, men lærern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 WheelMan ka koste PC skjermen din ?? I NOK da .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg