Demonfudge Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Aaah, lite gøy å spy. Også så plutselig også da. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Den kom helt uten forvarsel? Isåfall har jeg en olebrum quote til deg "For når man er en Bjørn med Bare Liten Forstand, og man tenker på Ting, så er det ofte at Tingen kjennes mye lurere ut når den er inni deg enn når den kommer ut og andre kan se på den." Endret 16. mars 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg som skulle se film i går sovna på sofaen, og fikk våkna. Så la jeg meg i køya rundt 10 og sov til nå. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Gaaaaaah! Sto opp klokken 5 i dag etter 4 timer søvn Måtte bli med damen til toget hennes.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Åhh stått opp etter 1 og en halv time med sovn !! Og nu må bare pappa komme seg ut av senga snart så han kan kjøre meg til skoln .... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen på msn og ingen i kaféen og jeg føler meg helt jævlig i dag. Føles ut som om noe er galt et eller annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja jeg trur jeg har vondt i magen ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er folk i kafèen da -.-" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja da var det morgen. Og om den er God kan diskuteres. Har en forferdelig kvalme som bare styrkes med sekundene. Og på toppen av det er jeg så ør i hodet at jeg ikke engang husker at jeg våknet, tok en dusj, tok bussen og satte meg på skolen. Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja mandager er ikke lett! Fikk den samme morningen men slet ekstremt med å få sove så er ganske så trøtt. Kjøpte meg en kaffi på skolen og sitter nå å surfer før timen begynner. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen på msn og ingen i kaféen og jeg føler meg helt jævlig i dag. Føles ut som om noe er galt et eller annet sted. Gå på do, det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen på msn og ingen i kaféen og jeg føler meg helt jævlig i dag. Føles ut som om noe er galt et eller annet sted. Gå på do, det pleier å hjelpe. Jeg må faktisk, men da rekker jeg ikke bussen. Jaja, holde seg i 8 timer er ikke noe problem. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skole er faktisk greit idag, med tanke på at jeg kan plage flere personer med 4-1 tapet til Manchester. Og med tanke på at jeg holder med liverpool blir denne dagen bedr ene forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg