Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt skeptisk på om det er en film fruen vil ha interesse av å se, men er verdt ett forsøk det. Det er løv der + noen griseheite sexscener. Kjør på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Good news everybody! I've managed to create a device that makes you hear my voice in your head right now! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ingen som vil svare sjølv om eg har skrevi det med rosa skrift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hun får se en blå penis(som er bedre enn en grønn penis. hahahahahahahahahahhahahahahaha *intern humor*) så hun klager nok ikke. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg vet hvordan man gjør det når jeg ser programmet, men siden jeg ikke gjør det blir det vrient å forklare. Google derimot er ganske god til å forklare. Edit: Jeg må lære meg å skrive. Edit2: Se der ja: Google knows it all. Endret 16. mars 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kom akkurat hjem etter å ha sett Watchmen. Lett den beste superheltfilmen soom er laget hittil! Bedre enn de to nyeste Batman-filmene? Oi, den skal jeg få sett snarest. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen som vil svare sjølv om eg har skrevi det med rosa skrift. Ingen vil svare, nettopp fordi du skrev det med rosa skrift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kom akkurat hjem etter å ha sett Watchmen. Lett den beste superheltfilmen soom er laget hittil! Bedre enn de to nyeste Batman-filmene? Oi, den skal jeg få sett snarest. Batman Returns er også det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kom akkurat hjem etter å ha sett Watchmen. Lett den beste superheltfilmen soom er laget hittil! Bedre enn de to nyeste Batman-filmene? Oi, den skal jeg få sett snarest. Vel, Watchmen er original. Batman-filmene er bra, men ikke originale. Endret 16. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Batman Returns er også det. Også hva? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen som har sett the Reader da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Batman Returns er også det. Også hva? Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen som har sett the Reader da? Nei, men den står høyt på pri-lista. Er den så bra som alle skal ha det til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen som har sett the Reader da?Om Hugh Jackman ikke orker,så orker ikke jeg heller, Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, men den står høyt på pri-lista. Er den så bra som alle skal ha det til? Aner ikke enda. Lurer på om jeg ikke skal se den nå, men jeg blir så lett distrahert når jeg ser film alene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.) Å, ja, min feil. Bare jeg som tullet sammen Batman Begins og Batman Returns. Sistnevnte synes jeg forresten er et makkverk av dimensjoner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hun får se en blå penis(som er bedre enn en grønn penis. hahahahahahahahahahhahahahahaha *intern humor*) så hun klager nok ikke. Morsomme greier, mr. laus. Men ærlig talt, de to siste Batman-filmene er STERKT overhypa. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.) Å, ja, min feil. Bare jeg som tullet sammen Batman Begins og Batman Returns. Sistnevnte synes jeg forresten er et makkverk av dimensjoner. What? Batman Returns er jo knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.) Å, ja, min feil. Bare jeg som tullet sammen Batman Begins og Batman Returns. Sistnevnte synes jeg forresten er et makkverk av dimensjoner. What? Batman Returns er jo knall! *fistbumb* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg