fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg mente aldri å si at jeg har sett mye film, men jeg har sett litt av hvert fra her og der, og jeg tror jeg har slengt ut Vote History'n min her før, hvis noen absolutt vil gå dypere inn på det.Det var den jeg tenkte på. Visse folk her inne ser jo mer film i året enn du har på listen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Faktisk tror jeg Gapwick har sett mer film en Cyph. Det er bare et inntrykk jeg har. Det kan så hende. Men det er egentlig TV-serier jeg bruker mest tid på. Jeg synes det er et bedre medium, med plass til mye mer karakterutvikling og dyptgående handling. For øyeblikker holder jeg på med sesong seks av The West Wing. Endret 15. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg husker ikke siste SO, trodde den døde i starten av i fjor elns Buggy buggy. Denne skal være stengt, men slapp av for en erstatter er på plass innen kort tid Silence infidel. I KILL YOU! R.I.P. SO6. Red.: Lol, trykkjer du på den raude pila, kjem du til innlegg nummer to. Endret 15. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Folk må få øya mer opp for den herlige musikken fra Rogaland. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja Ich versteht nicht... Du willst! 1996 1.4 StyleGo for it. Mye mindre vedlikehold. Vi har hatt mer enn nok vedlikehold på den fra før takk! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Faktisk tror jeg Gapwick har sett mer film en Cyph. Det er bare et inntrykk jeg har. Det kan så hende. Men det er egentlig TV-serier jeg bruker mest tid på. Jeg synes det er et bedre medium, med plass til mye mer karakterutvikling og mer dyptgående handling. For øyeblikker holder jeg på med sesong seks av The West Wing. For min del synes jeg mediumet ofte fremstår som begrensende, da det i de fleste serier med en viss dybde tvinges inn i en form for påtvunget oppstykkethet og stakkato i fremdriften av historien. Dette fordi hver episode skal fremstå som en selvstendig enhet i tillegg til å knytte seg opp mot den overliggende settingen. At det ofte er en viss usikkerhet i forhold til seriens lengde pleier også føre til at det tar litt tid før den "får satt seg" og historien preges som oftest av at man alltid må holde storyen åpen slik at man kan ekspandere serien med nye sesonger dersom den slår an. Men jeg er veldig glad i serier selv også, såfremt regissøren klarer å utnytte begrensningene i formatet. Forøvrig virker det som du har relativt grei peil på britisk humor, og det er en stjerne i boken fra meg. 1996 1.4 StyleGo for it. Mye mindre vedlikehold. Vi har hatt mer enn nok vedlikehold på den fra før takk! Så kjøp den blå skraphaugen, så skal du se at ordet vedlikehold får en ny betydning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eller hør på meg og kjøp amerikansk muskelbil og screw the environment Du får stjerne i boka fra meg om du kjøper noe amerikansk med muskler fra 60-70-tallet ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eller hør på meg og kjøp amerikansk muskelbil og screw the environment Du får stjerne i boka fra meg om du kjøper noe amerikansk med muskler fra 60-70-tallet ^^ Dumt om man er ute etter noe som fungerer på smale, svingete norske veier, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva skal man med det? Gjør som jeg skal, kjøp en, ha den stående på plena når det er penvær og i garasjen ellers. Kjør scooter eller ta buss / tog eller snylt på kompiser / søsken / foreldre ellers. Om jeg skal ha bil, skal det være en Corvette fra 69, men jeg får ikke ta lappen med det første uansett, så da vil det bare være plenpynt ^^ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Om jeg skal ha bil, skal det være en Corvette fra 69, men jeg får ikke ta lappen med det første uansett, så da vil det bare være plenpynt ^^ Det er fint å drømme. Om man får råd til det er en annen sak. En kamerat av meg skulle på liv og død kjøre rundt i en gammel amerikaner, men han måtte gi opp det etter en tid da drivstoffutgiftene ble for høye... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Som sagt, den kommer ikke til å være noe særlig utgift for meg. Jeg skal bare ha den på plena og puffe den inn i garasjen når været blir shitty. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hører ikke på mye EDM (for å ikke fornærme noen syrehoder ved å kalle freakstyle trancecore for trance), men denne Tiësto-saken er ganske stilig. Du har da noen gullkorn. Tiësto sier du? Pffft. Nå er det bare å gi opp at folk skal respektere ens musikksmak. Å akseptere er mer enn nok. Man skal respektere Magikarp. "Magikarp gir liv, og Magikarp tar liv." Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For min del synes jeg mediumet ofte fremstår som begrensende, da det i de fleste serier med en viss dybde tvinges inn i en form for påtvunget oppstykkethet og stakkato i fremdriften av historien. Dette fordi hver episode skal fremstå som en selvstendig enhet i tillegg til å knytte seg opp mot den overliggende settingen. At det ofte er en viss usikkerhet i forhold til seriens lengde pleier også føre til at det tar litt tid før den "får satt seg" og historien preges som oftest av at man alltid må holde storyen åpen slik at man kan ekspandere serien med nye sesonger dersom den slår an. Men jeg er veldig glad i serier selv også, såfremt regissøren klarer å utnytte begrensningene i formatet. Forøvrig virker det som du har relativt grei peil på britisk humor, og det er en stjerne i boken fra meg. Veldig enig. Man merker som oftest at seriene er dyttet inn i en TV-form der man skal ha plass for reklame, og gjerne få folk til å holde seg til kanalen under reklamen. Ja, man kan få gode og dype karakterer, men når det gjelder serier er det også mye lettere å ødelegge de. Dexter er blant annet mye mer irriterende i sesong 2. Dessuten kan du ende opp med å ikke like det du blir sittende å se på. Som Heroes som startet bra, men ende opp som møkk. Jeg måtte gi opp etterhvert ettersom at jeg klarte å innse det. Men selvfølgelig er noen TV-serier gode. Jeg gir dere første episode av den japanske Spider-Man TV-serien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så klart noen er. Som Twin Peaks, X-Files, Simpsons, Love Boat og Tre på toppen. Og Lyckliga Gatan må nevnes. Samt De Syv Søstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dexter er blant annet mye mer irriterende i sesong 2. Fins bare en Dexter, og han ble meget irriterende da han ble dubbet på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så hva skjer i kveld folkens =) Sitter å organiserer musikken! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja, man kan få gode og dype karakterer, men når det gjelder serier er det også mye lettere å ødelegge de. Dexter er blant annet mye mer irriterende i sesong 2. Rita og kidsa er i alle fall gjespende (back off, Gapwick!) kjedelige karakterer. Det samme er alt som følger med. Endret 15. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 mMmm ... Solbærtoddy og baguett Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvorfor er det så forbanna umulig for meg å legge meg før to? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvorfor er det så forbanna umulig for meg å legge meg før to? Cuz ur hawt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg