Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skrekkbøker ja.. morsomme saker. Husker "Grøsserne" var en hit for et par år sia.. Jeg var abonnent, så jeg leste en del når jeg var liten. Solgte over 20 bøker til en kompis for 150,- som var store penger den tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jepp. Flott. Da vet du også at historier aldri åpner med høydepunktet, og at begynnelsen nødvendigvis vil oppleves som litt traurig sammenlignet med resten av hendelsesforløpet. Har du sett en Bay-film? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jepp. Flott. Da vet du også at historier aldri åpner med høydepunktet, og at begynnelsen nødvendigvis vil oppleves som litt traurig sammenlignet med resten av hendelsesforløpet. Du må se mer film / lese mer bøker. Skrekkbøker ja.. morsomme saker. Husker "Grøsserne" var en hit for et par år sia.. Jeg var abonnent, så jeg leste en del når jeg var liten. Solgte over 20 bøker til en kompis for 150,- som var store penger den tiden. Hehe, nice Det var morsomme bøker, det.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 LoTR prøvde jeg meg også på, men fikk samme feelingen når jeg var kommet til delen med Tom Bombadill. Men med Krig ble jeg faktisk veldig så hekta. Så det har vel litt med å riktig bok som du sier. Dracula tror jeg hadde vært noe for meg... og Frankenstein.. Jeg leste alle Ringenes Herre-bøkene en-to (en eller to av bøkene to ganger, en eller to av bøkene én gang) ganger før jeg var ti år. Jeg tror jeg var flinkere til å lese på den tida. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skrekkbøker ja.. morsomme saker. Husker "Grøsserne" var en hit for et par år sia.. Hihihi, det var morsom lesning. Jepp^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har du sett en Bay-film?Jeg har sett The Rock, The Island, Pear Harbor og Transformers, og de åpner alle forholdsvis rolig. Bay vet helt klart hvordan man bygger opp spenning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ah. Jeg husker ikke engang når jeg bestilte Pakken min hadde ikke kommet enda. Men det enda bare gått fem ordinære arbeidsdager, så ingen grunn til å klage enda. Uansett, jeg mener å huske at de har holdt seg innenfor fristen ved tidligere bestillinger. *vente tålmodig* Jeg løser et kryssordblad om dagen mens jeg venter på noe nytt å lese Cyph: Silmarillion ER bibelen. <3 Og bøker er elsk. Jeg har vel lest LotR 3 eller 4 ganger nå. Veldig mye bedre som bok enn som film ^^ Les Snorres kongesagaer, de er herlige og meget spanande ^^ Vel, unntatt den delen om Ynglingebrødrene eller hva faen. Nesten like kjedelig som pensum i Design av brukergrensesnitt :| Og de fleste bra bøker som er verdt å lese har en spenningskurve alà den tøffa fra Snarøya beskriver. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Silmarillion ER bibelen. <3 Hehe, sant nok. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du må se mer film / lese mer bøker.Jeg gjør masser av begge. Tror heller det er du som bør studere narrativ metode og struktur. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eg trur heller det er nokon som bør teke seg ein ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Du må se mer film / lese mer bøker.Jeg gjør masser av begge. Tror heller det er du som bør studere narrativ metode og struktur. Du skrev Flott. Da vet du også at historier aldri åpner med høydepunktet, og at begynnelsen nødvendigvis vil oppleves som litt traurig sammenlignet med resten av hendelsesforløpet. Det er ikke helt riktig. Så, se mer film.. Har ikke mer og si men selvsagt - sett fra den mest normale siden, har du sett. Eg trur heller det er nokon som bør teke seg ein ... Lol! Vi bare diskuterer. Jeg er ikke sinna vaffal Endret 15. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 God kveld alle sammen! Jeg har nettopp bestilt meg Dropdead t-shirt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er ikke helt riktig. Så, se mer film.. Har ikke mer og si Jeg tror det du sliter med å forstå er at det er ikke nødvendigvis sekvensen med flest eksplosjoner som er høydepunktet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det fler fiskeoppdrettere i Nord-Norge eller på Vestlandet? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er på Vestlandet, ca 15 ganger fler enn i Nord-Norge. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hahahha vi eier! Det er ikke helt riktig. Så, se mer film.. Har ikke mer og si Jeg tror det du sliter med å forstå er at det er ikke nødvendigvis sekvensen med flest eksplosjoner som er høydepunktet. Jeg er ikke fan av eksplosjoner i det hele tatt, hvorfor drar du inn dette? Nei, nevermind, nå skal jeg ha det gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Datasjur: er det bare meg eller ligner Gapwick skremmende mye på Trine Dalsegg? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når jeg tenker meg om er CypheroN og Gapwick litt som en yngre utgave av TheMartine og brutal_mann. Gapwick som b_m, selvsagt. Det eneste som ikke stemmer er at Cyph ikke blir irritert i det hele tatt, mens Martine blir veldig irritert og påstår at b_m burde være glad de bruker teh internetz mens de snakker. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://i40.tinypic.com/df9f15.png Suksess! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg