Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så lenge Viking ikke vinner serien er jeg fornøyd De vant også 3-0 idag. Og leder serien med Rbk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gapwick, hvor lenge tar det vanligvis for bøker man bestiller fra den sjappa du anbefalte å komme? Jeg trenger noe nytt å lese Oi, der sier du noe. Jeg sendte en bestilling for en uke siden, men har ikke sjekket postkassen siden den tid. Synd, for nå vil jeg ikke vite hvor mange dager det faktisk tok (om pakkene har kommet). Uansett, dette er hva som står på nettsidene deres: "Standard Delivery Western Europe 3-7 Working Days" Ah. Jeg husker ikke engang når jeg bestilte Vi trenger gullet i Stavanger sånn at vi kan få tilbake Benny, og så kan RBK innse at de trenger Nils Arne og godfoten hans. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg litt? Leter etter den "hvordan starter du dagen?"-tråden.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk litt lyst til å lese Menn som hater kvinner. Noen som har lest den? Den er skitbra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ah. Jeg husker ikke engang når jeg bestilte Pakken min hadde ikke kommet enda. Men det enda bare gått fem ordinære arbeidsdager, så ingen grunn til å klage enda. Uansett, jeg mener å huske at de har holdt seg innenfor fristen ved tidligere bestillinger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk litt lyst til å lese Menn som hater kvinner. Noen som har lest den? Den er skitbra. Fett! Hva med filmen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk litt lyst til å lese Menn som hater kvinner. Noen som har lest den? Den er skitbra. Fett! Hva med filmen? Har ikke sett. Forøvrig kan boka oppleves litt treg i begynnelsen, men den tar seg opp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ikke se den før du har lest boka iallefall. Boka er sinnsyk, og fortjener ikke å få seg selv avslørt av en film. EDIT: Og ja, som lars sier, den første tredjedelen kan du føle er treg, men plutselig sitter du dyyypt i klisteret. Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg litt? Leter etter den "hvordan starter du dagen?"-tråden.. Nevermind, fant den. Lars/Alastor: Ok, da skal jeg prøve å få tak i boka, og deretter lese den. Endret 15. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke se den før du har lest boka iallefall. Boka er sinnsyk, og fortjener ikke å få seg selv avslørt av en film. EDIT: Og ja, som lars sier, den første tredjedelen kan du føle er treg, men plutselig sitter du dyyypt i klisteret. Etter at jeg hadde lest boka så innså jeg at jeg ikke ville vært foruten første delen heller. Den må på en måte være med selv om den ikke er like actionfylt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Misunner litt folk som har ork til å lese bøker. Selv har jeg prøvd flere ganger, men det blir bare uhorvelig kjedelig. Har lest to bøker det siste året; Krig av Knut Nærum og The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Kunne nesten godt ha tenkt meg å få til å legge meg ned på sofaen med ei bok uten å måtte rope "KJEDELIG!" etter 5 minutter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Etter at jeg hadde lest boka så innså jeg at jeg ikke ville vært foruten første delen heller. Den må på en måte være med selv om den ikke er like actionfylt.Det er jo det som er normen for strukturering av både bøker og film, da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hitchhikers Guide er jeg keen på.. Krig har jeg også lest, Egil.. Og når det gjelder å lese bøker er jeg litt enig, men det spørs jo helt på boka. Prøvde meg på Silmarillion av Tolkien, det var helt jævlig, klarte et par sider før jeg døde litt inni meg. Det er nesten som å lese bibelen, bare enda tyngre og mer komplisert. Etter at jeg hadde lest boka så innså jeg at jeg ikke ville vært foruten første delen heller. Den må på en måte være med selv om den ikke er like actionfylt.Det er jo det som er normen for strukturering av både bøker og film, da. Det spørs helt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det spørs helt. Ja, det var derfor jeg skrev normen. Hørt om spenningskurve? Endret 15. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hørt om spenningskurve? Jepp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 LoTR prøvde jeg meg også på, men fikk samme feelingen når jeg var kommet til delen med Tom Bombadill. Men med Krig ble jeg faktisk veldig så hekta. Så det har vel litt med å riktig bok som du sier. Dracula tror jeg hadde vært noe for meg... og Frankenstein.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skrekkbøker ja.. morsomme saker. Husker "Grøsserne" var en hit for et par år sia.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dead Space er pinadø meg skummelt! Får jo nesten nervesammenbrudd når man spiller det. Digger det, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 LoTR prøvde jeg meg også på, men fikk samme feelingen når jeg var kommet til delen med Tom Bombadill. Men med Krig ble jeg faktisk veldig så hekta. Så det har vel litt med å riktig bok som du sier. Dracula tror jeg hadde vært noe for meg... og Frankenstein.. Begge de to bøkene er . Skrekkbøker ja.. morsomme saker. Husker "Grøsserne" var en hit for et par år sia.. Hihihi, det var morsom lesning. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jepp. Flott. Da vet du også at historier aldri åpner med høydepunktet, og at begynnelsen nødvendigvis vil oppleves som litt traurig sammenlignet med resten av hendelsesforløpet. Endret 15. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg