Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og gjesp er en av disse tingene som "alle" vet alt om. Så påstander om det havner i samme kategori med folk som har lest en artikkel som sier at en ikke kan slikke sin egen albue.

Eller kommer med en påstand om at "de" har bevist et eller annet. Tenker nå på tilfeldige "morsomme" fakta en blir representert for på diverse sider.

Jeg stiller heldigvis større krav til kildekritikk enn som så, så at du gjør det samme er for så vidt greit. Vil bare at du skal vite at jeg så pålitelig som en Border collie.

Det ble litt mange "så". Ja, ja.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stiller heldigvis større krav til kildekritikk enn som så, så at du gjør det samme er for så vidt greit. Vil bare at du skal vite at jeg så pålitelig som en Border collie.

Det ble litt mange "så". Ja, ja.

Jeg kan ikke sette deg i særstilling. For meg så er sannsynligheten for at du har like lite kildekritikk som et fjortisstryne på Nettby eller en pizzadeig på Facebook. Og med dette utgangspunktet kan jeg ikke ta det du sier for god fisk med mindre du har en god nok kilde til å støtte opp påstanden.

Samtidig gjelder prinsippet om at avanserte biologiske takter skal fordummes ned slik at almenheten forstår det er et negativt tegn. Når 13-åringer kommer og skal prøve å forklare meg hvordan Roma sitt styre var så holder det ikke. Jeg klarer ikke godta at en kan summere opp og faktisk forstå hvordan en avansert prosesss fungerer på et par sider i en skolebok for gjennomsnittlige tullinger. Kom med en grad med fordypning i temaet, så kan jeg akseptere påstandene.

Gapwick, si en vits'a.

En katt med slips.. :cool:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gapwick, hvor lenge tar det vanligvis for bøker man bestiller fra den sjappa du anbefalte å komme? Jeg trenger noe nytt å lese :p

Oi, der sier du noe. Jeg sendte en bestilling for en uke siden, men har ikke sjekket postkassen siden den tid. Synd, for nå vil jeg ikke vite hvor mange dager det faktisk tok (om pakkene har kommet).

Uansett, dette er hva som står på nettsidene deres: "Standard Delivery Western Europe 3-7 Working Days"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Æsj. RBK leder jo 3-0 jo.

Kom igjen enga, sett noen mål ><

Sjefen er så til de grader engafan, så jeg har på feelingen av at han kommer til å være dritsur i morgen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...