Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var det med at folk skulle skrive så fort? 30 sider da jeg kom i dag morges, og 91 nå. Spammerne er tilbake!

Du får lese gjennom de 60 sidene. Så har vi produsert 15 til når du er ferdig. ;p

Datasmurf: Jeg har billetter til Bergen, Oslo og Stavanger atm... drømmer også om Vega, men vet ikke om det blir en realitet. Hadde vært fantatstisk, men ser ikke ut som jeg får noen med meg på konsert nr fire. :p

Jokkulf: Kaizers Orchestra. "Maskineri tour" som starter 29. feb.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Peppep, lucky lucky.

Jeg har ikke råd til mer enn to konserter, og Bergen vil det bli utgifter med fly atpåtil, Stavanger er greit nok, for farmor betaler gladelig billett om jeg sier jeg vil ta meg en tur nedover ^^

Føler nesten jeg utnytter den gamle damen med ræva full av penger som hu aldri bruker :p

Lenke til kommentar

Les denne!

Vil gjerne minne alle på tilbakemeldingstråden for Forumkaféen, der det nå er oppe en ny avstemming om to regelforslag. Tråden, med avstemming og regelforslagene, finner dere her.

Tilbakemeldinger angående dette skal tas i nevnte tråd.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Huff nei, pes =P

Noen et godt kjerringråd for tett nese som ikke innebærer å sniffe på ei flaske salmiakk / ammoniakk?

Eykalyptus-tyggis? evt. noe annet sterkt? Funker ei lita stund i alle fall, og så er det bare å ta en ny en. :wee:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe særlig på Kaizers Orchestra egentlig. Hvordan sjanger spiller de? Kan dere evt anbefalle meg noen sanger?

Er et ganske greit utvalg på MySpace-siden deres, http://www.myspace.com/kaizerso. Enden Av November er helt ny, singel til det nye albumet som kommer i februar.

Det er Maestro- og Ompa Til Du Dør-albumene deres som er mest populære egentlig. Personlig liker jeg best de to første, dvs Ompa til du dør og Evig Pint. Av sanger liker jeg veldig godt og kan anbefale Ompa til du dør, 170, Resistansen og Bris utenom de som er på MySpace-siden. Så har du litt å sjekke ut. ;)

Datasmurf: Hvis du likevel må reise med fly til Bergen, så kan du jo være med til Køben og Vega i stedet hvis det blir noe av.

Lenke til kommentar

Er så lei eukalyptus-tyggis.

Har eukalyptus-dråper da, smører under nesa ^^

Peppep, tempting, tempting ^^

Liker Ompa Til Du Dør og Evig Pint best selv, men Enden av November er jævlig lovende.

Samt noe av det de gjorde som Blod, Snått & Juling.

Også ganske glad i Bastard, Markveien og Sigøynerblod.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...