Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvorfor det egentlig?Hva er ille med Steinerskoler? Som :--{D sa, så har nok mange folk fordommer mot steinerskolene. Jeg har ikke visst hva en steinerskole er inntil 5 minutter siden, Google hjalp meg. Men.. det høres litt kjedelig ut egentlig, men det er bare meg, jeg vet ikke hvor mange elever som går på slike skoler heller. Kan godt hende det er koselig (noe jeg antar det er). Endret 15. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lawl. Hu jeg bor med, åpna døra, sa hold kjeft og dundra igjen døra. Hu er Odd-fan elns Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå skal jeg stikke på Bunnpris og kjøpe yoghurt. Pics will come. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Steinerskolen er virker som et av de stedene folk i Norge har mest fordommer mot. Det kan ha noe å gjøre med at elvene derifra fremstår som mer ordentlige og lærevillig enn hva som er normen. "Dydig" ungdom blir mer uglesett enn slaskete ungdom. Og får mer pryl. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Om du oppnår allmenn aksept kan du jo ikke like enkelt fremsette at du er dem overlegen. Det vil være uheldig. Verdt det. Slike fordommer som er ute og går er ganske latterlig å høre på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Haha KOmmet meg ut av rommet nu jeg Sitt i stua og ser på den lile 28" CRT skjermen til pappa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har for få venner fra Stavanger å prate med, som også interesserer seg nok for fotball til å feire med meg på nett : < Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen snedige fakta: Steinerskoleelver viser større interesse for undervisningen enn andre elever. The comparison showed that the Waldorf pupils in the 12th grade thought that the school’ssocial studies teaching was interesting and good to a greater extent than the municipal school pupils in the same grade. De utviser større moralsk ansvarlighet. The Waldorf pupils in both grades also felt responsibility for social and moral issues to agreater extent than the municipal school pupils. More Waldorf pupils thought they had a responsibility for the moral development of society in the future and felt that as adults they would have a responsibility to do something about the situations referred to in the evaluation questions. De er diskuterbart mer nyanserte i sin tenkning. The comparison between the pupils’ answers to the two evaluation questions showed that theWaldorf pupils tended to refer to moral qualities such as love, sympathy, solidarity and moral courage to a somewhat greater extent than the municipal pupils. They also seem to be characterized by greater thoughtfulness, greater confidence in man’s innate goodness and less confidence that more police or more severe laws can solve moral problems on a societal level. Instead the Waldorf pupils stress individual responsibility. De mobber mindre. The Waldorf pupils also felt to a lesser extent than the municipal pupils that they were bulliedor unfairly treated. They also felt to a greater extent that teachers or other adults quickly intervened if a pupil was bullied. De er mer tolerante. The Waldorf pupils in general had more open and tolerant attitudes towards homosexualpupils and pupils with learning difficulties, compared with the municipal school pupils. They also had more open and tolerant attitudes to both immigrants and religious and political extremist groups. http://www.ecswe.org/material/Waldorf_School_Evaluation.pdf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil også gå på en waldorfsalat-skole . < Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk Autofil OG Digital foto i posten i dag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Egilanso: Der lo jeg godt. 2 prøver og 4 innleveringer jeg ikke har begynt på ennå som skal være ferdig til i morgen. Yey! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 2 prøver og 4 innleveringer jeg ikke har begynt på ennå som skal være ferdig til i morgen. Yey! Der sitter du jammen meg godt nedtrøkka i salaten, sammen med alle salatbrødrene dine, og kanskje dressingtante og bestefar Løk, og hvis du er heldig, så er nok sure oldemor Tomat der i tillegg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Egilanso: Der lo jeg godt. 2 prøver og 4 innleveringer jeg ikke har begynt på ennå som skal være ferdig til i morgen. Yey! Hvilke temaer/fag? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) http://alice.loria.fr/publications/papers/...images/yawn.png En av funksjonen til et gjesp er faktisk å kjøle ned hjernen. Mye tyder på at du overopphetet hjernen din ved å prosessere så mye informasjon på én gang. Endret 15. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ahahahaha! Jeg har nettopp vedda med søstersen. 2000 spenn sier at hu må vokse opp snart og at hu ikke kommer til å ha slått gjennom som skuespiller i Hollywood eller gifta seg med en skuespiller / producer som ligger for døden innen hu er 30. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) På tide man tok seg en tur inn i Forumkafeen igjen. Yes, lenge siden man har sett deg her nå...tatt deg igjen på postcounts har jeg også Svarte altså. Da må det spammes ivei. @ datasmurf, flytta inn på gamer.no forum. ^^ Endret 15. mars 2009 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://alice.loria.fr/publications/papers/...images/yawn.png En av funksjonen til et gjesp er faktisk å kjøle ned hjernen. Mye tyder på at du overopphetet hjernen din ved å prosessere så mye informasjon på én gang. Alternatives: 1. En gjesp 2. Et gjesp Correct: 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Svarte pappa er så jævli sta !! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja? Jeg ser ikke at jeg har skrevet noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg