Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)

Etter å ha sett hva du får ut av nettoversettere vet jeg ikke om jeg kan tro på deg lenger når det kommer til språk. Kanskje du forteller at du har gått på en steinerskole for å villede oss som prøver å finne ut av identiteten din..?

Yeah...
Lenke til kommentar
Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)

Etter å ha sett hva du får ut av nettoversettere vet jeg ikke om jeg kan tro på deg lenger når det kommer til språk. Kanskje du forteller at du har gått på en steinerskole for å villede oss som prøver å finne ut av identiteten din..?

Kanskje det. Men spør deg selv, hvilket motiv ville jeg lagt til grunn for å svekke min sosiale status med å påstå noe så banalt som at jeg har gått på en steinerskole?
Lenke til kommentar
Kanskje det. Men spør deg selv, hvilket motiv ville jeg lagt til grunn for å svekke min sosiale status med å påstå noe så banalt som at jeg har gått på en steinerskole?

Pøh, du har bare forutsett at noen kom til å tenke sånn, og nå kommer du med et fancy svar for å få oss tilbake til der vi var. Men du lurer ikke meg! Jeg vet at du gikk på en helt vanlig skole. Eller ... :ermm:

Lenke til kommentar
Sånn. Skrevet nok i dag. Ja, jeg er en meget dyktig student. ;) Skal kose meg med en flaske cola og "dead space" nå.

Det fortjener du. Flink gutt. :)

Jeg har vært usedvanlig mye ute i dag, så jeg forjener vel også noe, men hva vet jeg ikke.

Pryl?

Good one, det fortjener nok jeg også, som godter meg over bomming på straffer og diverse og spiller supporter-musikk for Viking for full hals ^^

Lenke til kommentar
Ich kann mir das vorstellen. Sie muss ein Muttersprachler sein. Vorzugsweise mit einem kennzeichnenden Akzent.
Haben Sie Deutsch lernen, dass auch in nur drei Jahren? Das ist sehr beeindruckend! Ich habe drei Jahren Deutsch, und ich habe mit einem Übersetzer zu schreiben. Aber ich war in der Lage zu verstehen, ohne Sie ein.

Meine Ausbildung muss minderwertig.

Ich habe mehr als drei Jahre der Ausbildung gehabt. Ich kann ziemlich anständig schreiben, weil ich soviel Zeit verwenden kann, wie ich brauche. Wenn ich Deutsch sprechen muss, kämpfe ich viel mehr.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...