Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har noen funnet ut hvem h*n "Jommen sa jeg smør" er? Er h*n blind, døv, sosiopat, fisk tvilling ... hva faen er dealen liksom, klikk!

Siden alle ingnorerer spørsmålet mitt fullstendig. Kan jeg bare konkludere med at han holder MP5`en sin mot hodene deres i dette øyeblikk. Avslutt alle setninger med "kozz" for ja, eller "k9z" for nei.

Hihi dust ass :p kozz <33

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk én god ting ved denne tråden. Det er så mye dritt her at uansett hva man sier er det ingen som husker det. Veldig fint for oss som må få ut den daglige dosen med dårlig humor og skryting. Jeg tipper alle jeg omgås i det virkelige liv liker meg bedre nå, etter at jeg begynte å skrive her. :p

Edit: @Gapwick: Hah, du liker den videoen bare fordi det er så mange bilder av Johnny Depp. Busted, du er ikke så ujentete som du skal ha det til. Jeg visste det.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)

Er du stein nå?

I hvilken betydning?

Steinerskolen. Høhø.

Nei, universitet er tingen nå.
Lenke til kommentar
Edit: @Gapwick: Hah, du liker den videoen bare fordi det er så mange bilder av Johnny Depp. Busted, du er ikke så ujentete som du skal ha det til. Jeg visste det.

JEG liker den kun fordi det er så mange bilder av mr. Depp der :p

Depp er heit :D

Nesten like heit som Gapwick er kul faktisk! :O

Lenke til kommentar
Jeg hører ikke på mye EDM (for å ikke fornærme noen syrehoder ved å kalle freakstyle trancecore for trance), men denne Tiësto-saken er ganske stilig.

Du har da noen gullkorn.

Tiësto sier du?

Pffft.

Nå er det bare å gi opp at folk skal respektere ens musikksmak. Å akseptere er mer enn nok.

magikarp.png

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ich kann mir das vorstellen. Sie muss ein Muttersprachler sein. Vorzugsweise mit einem kennzeichnenden Akzent.
Haben Sie Deutsch lernen, dass auch in nur drei Jahren? Das ist sehr beeindruckend! Ich habe drei Jahren Deutsch, und ich habe mit einem Übersetzer zu schreiben. Aber ich war in der Lage zu verstehen, ohne Sie ein.

Meine Ausbildung muss minderwertig.

Lenke til kommentar
Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)

Etter å ha sett hva du får ut av nettoversettere vet jeg ikke om jeg kan tro på deg lenger når det kommer til språk. Kanskje du forteller at du har gått på en steinerskole for å villede oss som prøver å finne ut av identiteten din..?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sånn. Skrevet nok i dag. Ja, jeg er en meget dyktig student. ;) Skal kose meg med en flaske cola og "dead space" nå.

Det fortjener du. Flink gutt. :)

Jeg har vært usedvanlig mye ute i dag, så jeg forjener vel også noe, men hva vet jeg ikke.

Pryl?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...