AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nesten overrasket over at det ikke er fotballsnakk her nå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja Ich versteht nicht... Sprechen Sie Deutsch? Ich spreche auch nicht Deutsch. : < Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har noen funnet ut hvem h*n "Jommen sa jeg smør" er? Er h*n blind, døv, sosiopat, fisk tvilling ... hva faen er dealen liksom, klikk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn. Hørtes ut som en dødelig kjedelig film. Mye mer spennende enn The Dark Knight værtfall. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ahh deilig musikk Mer Topp 20-trance? Kondolerer. Så intellektuelt og dypsindig. Spesielt det at du må fortelle det til noen. Spesielt å fortelle det her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Es ist die schönste Sprache der Welt!Besonders wenn gesprochen durch junge Frauen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nesten overrasket over at det ikke er fotballsnakk her nå. JAAAAAA! VI vant 3-0 og leder tabellen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ahh deilig musikk Mer Topp 20-trance? Kondolerer. Det der er ikke trance. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.) OH SHI- HAHAHAHHA. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ahh deilig musikk Mer Topp 20-trance? Kondolerer. Dypt.. Uansett, litt bedre: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mini treff hos MSg er over... Og jeg sitter på toget =) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.) Er du stein nå? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har noen funnet ut hvem h*n "Jommen sa jeg smør" er? Er h*n blind, døv, sosiopat, fisk tvilling ... hva faen er dealen liksom, klikk! Siden alle ingnorerer spørsmålet mitt fullstendig. Kan jeg bare konkludere med at han holder MP5`en sin mot hodene deres i dette øyeblikk. Avslutt alle setninger med "kozz" for ja, eller "k9z" for nei. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ahh deilig musikk Mer Topp 20-trance? Kondolerer. Dypt.. Uansett, litt bedre: -video- Elsk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Besonders wenn gesprochen durch junge Frauen! Ja, aber nicht so gut, wenn ich habe eine schreckliche norwegischen Akzent. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.) Er du stein nå? I hvilken betydning? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.) Er du stein nå? I hvilken betydning? Steinerskolen. Høhø. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Siden alle ingnorerer spørsmålet mitt fullstendig. Kan jeg bare konkludere med at han holder MP5`en sin mot hodene deres i dette øyeblikk. Avslutt alle setninger med "kozz" for ja, eller "k9z" for nei. Jeg vet ikke helt hva en MP5 er. Et våpen? k9zz <- Høhø, jeg blandet begge ordene så du ikke vet hva jeg svarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg