No Matter What You Say Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Uff ja, jeg vet. Det er ille :| Don`t sitt in my spott. That`s my spott youre sitting in! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt om meg : *Har værdens beste kjæreste *Vi er forlova *Han heter Aymen og bor i Tunisia *Vi gifter oss i Juni Jaok, du bor i Norge, kjæresten din bor i Tunisia og dere skal gifte dere nå. Gweat. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg klemte kvisa. Faens smerte :| Kviser rører en ikke. Ikke de som gjør vondt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg føler meg gammel.Kommer over bloggen til ei 17 år gammel jente som omtaler en sang fra 97 som en kjempegammel sang :| God musikk blir aldri gammel. Jeg er 15 og har hørt mest på artister fra 60/70-tallet det siste året. Hun snakket sikkert om en helt elendig sang. Var ganske bra sang egentlig. Mr.President - Coco Jamboo <3 Jeg klemte kvisa. Faens smerte :| Kviser rører en ikke. Ikke de som gjør vondt. Vanskelig når de er akkurat der mellom mage og understell hvor bokser og bukse klemmer mest -_- Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt om meg : *Har værdens beste kjæreste *Vi er forlova *Han heter Aymen og bor i Tunisia *Vi gifter oss i Juni Jaok, du bor i Norge, kjæresten din bor i Tunisia og dere skal gifte dere nå. Gweat. Hva er dette fra? Og er det noen andre enn meg som synes det er fristende å forklare denne jenta at forholdet deres kommer til å gå i dass? ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja Ich versteht nicht... Sprechen Sie Deutsch? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja Ich versteht nicht... Sprechen Sie Deutsch? Nein. Var det riktig? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja Ich versteht nicht... Sprechen Sie Deutsch? Nein. Var det riktig? Ich fragte Sie nicht, aber Ja, das ist richtig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn. Stalker? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn. Stalker? Eg var før deg! :D:D:D:D Berre spør Kriz. Endret 15. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt om meg : *Har værdens beste kjæreste *Vi er forlova *Han heter Aymen og bor i Tunisia *Vi gifter oss i Juni Jaok, du bor i Norge, kjæresten din bor i Tunisia og dere skal gifte dere nå. Gweat. Hva er dette fra? Og er det noen andre enn meg som synes det er fristende å forklare denne jenta at forholdet deres kommer til å gå i dass? ^^ Nettby så klart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når ble dette "førstemann-konk" ? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 God kveld DNFK. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn. Hørtes ut som en dødelig kjedelig film. Ahh deilig musikk Endret 15. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Es ist die schönste Sprache der Welt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn.Så intellektuelt og dypsindig. Spesielt det at du må fortelle det til noen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja Ich versteht nicht... Sprechen Sie Deutsch? Nein. Var det riktig? Ich fragte Sie nicht, aber Ja, das ist richtig. Unnskyld da. Men jeg hadde rett, ja. ^^ Tysk er for lett å forstå. Uttalen min er også upåklagelig hvis noen gir meg et ark med noen setninger på. Es ist die schönste Sprache der Welt! You and me both. Selv om jeg er sjanseløs hvis jeg skal skrive setninger ... Det hadde vært fint hvis ingen kom med noen litt vanskelige ord som jeg ikke forstår nå. Endret 15. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når ble dette "førstemann-konk" ? Frå no av. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null VOTE: Skal jeg kjøpe denne? 87-mod til 80k? nøu, det skal du ikke. får du den for 35, så kan du vurdere det. http://www.finn.no/finn/car/used/result?CA...;CAR_MODEL=8112 Sier seg selv når den er den suverent dyreste 190'n på finn med enorm margin. Hva er det man betaler for? Spoilern og leppa? Da kan du like gjerne ta denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16656160 Sjekk forøvrig importmuligheter av en skikkelig snasen 190 når du først er i gang. autobild.de og auto24.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg