Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) hihi.. meg og dårlige karakterer + pappa = jeg stikker til sverige med l4r5 må vel kanskje begynne å gå nedover nå, sånn at jeg er framme til kl 10 imorgen Endret 21. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) @Chokke, jeg har bolere, med guns! De kødder'u ikke med! Vi har ubegrensa tilgang på Uzi'er, gjerne holdt sidelengs og stikkende ut av svart BMW sedantype og 100 % treffsikkerhet. Så det så! Jeg har kontakter i den russiska mafian, og kan mobilisere alle polakkene som er her nede å jobber svart på ca 5 sekund, og de drar med seg spikerpistoler og skyter i stykker dekka, så mens dere står stille og ikke vet hva som skjer, så kommer bole-ole og resten av crew'et og banker skiten ut av dere, så da ligger dere der å blør på asfalten. Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har jeg vært på meny og kjøpt pepperkaker, kylling, grønnsaker og jordbær milkshake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har jeg vært på meny og kjøpt pepperkaker, kylling, grønnsaker og jordbær milkshake Men hundevakt så kunne bli med på harrytur har du fremdeles ikke fiksa? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Men hundevakt så kunne bli med på harrytur har du fremdeles ikke fiksa? Kan være hundevakt jeg, er vel ikke noe stress å sitte å runke en bikkje i et par timer.. Nei vent! Passe! Jeg mener passe!! Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så fint at alle har det bra Jeg har en fin dag i dag, jeg også. Uten noen grunn tilogmed Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men hundevakt så kunne bli med på harrytur har du fremdeles ikke fiksa? Svigermor hadde lagd seg planer. Du må si ifra før! Ei venninne ringte meg også nå og spurte om jeg kunne komme bort til henne for hun turte ikke selge bilen sin alene. Fyren skulle komme om en halvtime. Jeg har baby, folk må si ifra før. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Greit, greit, du vinner den store P. Men bare vent. Gjengen min har naturlig kamuflasje om kvelden. Pass deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Greit, greit, du vinner den store P. Men bare vent. Gjengen min har naturlig kamuflasje om kvelden. Pass deg. Hjelper ingenting når jeg har nevrotiske knarkiser som patruljerer området, kommer noe i nærheten av dem, så stikker de deg med en Hepatitt infisert når rett i øyet. Jeg har den ulitmate urbane hær styrken man kan få kjøpt for penger og seksuelle tjenester Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Svigermor hadde lagd seg planer. Du må si ifra før! Ei venninne ringte meg også nå og spurte om jeg kunne komme bort til henne for hun turte ikke selge bilen sin alene. Fyren skulle komme om en halvtime. Jeg har baby, folk må si ifra før. Planen var egentlig torsdag men så bestemte fattern at vi skulle dra i morra i stedet så var litt vanskelig å si fra før Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 leste det legendariske "fått meg kjæreste!!!" innlegget i gledes utbrudd igår, fy faen for et konge topic XD Kanskje vi kline vilt! likte bedre den der " Jeg blir våt i penis når jeg tenker på hva som skjedde. VIRKELIG våt!, hun er det også om kvelden blush.gif . Let me get this straight: HUN blir våt i PENIS? ermm.gif" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Planen var egentlig torsdag men så bestemte fattern at vi skulle dra i morra i stedet så var litt vanskelig å si fra før Idag mener du vel? Gi meg ett par dagers varsel neste gang, da blir jeg med! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Idag mener du vel? Gi meg ett par dagers varsel neste gang, da blir jeg med! Er i morra klokka ti vi tar båten. Endret 21. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er i morra klokka ti vi tar båten. lol. trodde det var idag jeg Er blakk uansett (er ikke dårlig unnskyldning for å ikke bli med altså) og svigermor jobber på dagen. Ajs, har lyst til å bli med Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er i morra klokka ti vi tar båten. lol. trodde det var idag jeg Er blakk uansett (er ikke dårlig unnskyldning for å ikke bli med altså) og svigermor jobber på dagen. Ajs, har lyst til å bli med Jeg kan være step-in, siden jeg skal være med ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kommer sikkert flere muligheter mushi. Bare hadde lyst til å treffe deg IRL. Har jo snakka om det siden i sommer eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bæ? Det sa moren til Therese òg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har vært hjemme fra skolen i dag pga. omgangsjuke. Er det noe som hjelper mot det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg