Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Chokke, jeg har bolere, med guns! De kødder'u ikke med!

Vi har ubegrensa tilgang på Uzi'er, gjerne holdt sidelengs og stikkende ut av svart BMW sedantype og 100 % treffsikkerhet. Så det så!

Jeg har kontakter i den russiska mafian, og kan mobilisere alle polakkene som er her nede å jobber svart på ca 5 sekund, og de drar med seg spikerpistoler og skyter i stykker dekka, så mens dere står stille og ikke vet hva som skjer, så kommer bole-ole og resten av crew'et og banker skiten ut av dere, så da ligger dere der å blør på asfalten.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Men hundevakt så kunne bli med på harrytur har du fremdeles ikke fiksa? :(

Svigermor hadde lagd seg planer. Du må si ifra før! :cry:

Ei venninne ringte meg også nå og spurte om jeg kunne komme bort til henne for hun turte ikke selge bilen sin alene. Fyren skulle komme om en halvtime. Jeg har baby, folk må si ifra før.

Lenke til kommentar
Greit, greit, du vinner den store P. Men bare vent. Gjengen min har naturlig kamuflasje om kvelden. Pass deg.

Hjelper ingenting når jeg har nevrotiske knarkiser som patruljerer området, kommer noe i nærheten av dem, så stikker de deg med en Hepatitt infisert når rett i øyet.

Jeg har den ulitmate urbane hær styrken man kan få kjøpt for penger og seksuelle tjenester

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Svigermor hadde lagd seg planer. Du må si ifra før! :cry:

Ei venninne ringte meg også nå og spurte om jeg kunne komme bort til henne for hun turte ikke selge bilen sin alene. Fyren skulle komme om en halvtime. Jeg har baby, folk må si ifra før.

Planen var egentlig torsdag men så bestemte fattern at vi skulle dra i morra i stedet så var litt vanskelig å si fra før

Lenke til kommentar
leste det legendariske "fått meg kjæreste!!!" innlegget i gledes utbrudd igår, fy faen for et konge topic XD

Kanskje vi kline vilt! :D

likte bedre den der " Jeg blir våt i penis når jeg tenker på hva som skjedde. VIRKELIG våt!, hun er det også om kvelden blush.gif .

Let me get this straight:

HUN blir våt i PENIS? ermm.gif"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...