Programvare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå skal jeg pælme nedpå en liter granateplejuice. <3 *savne kjæresten sin* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Granateplejuice høres spennende ut, må prøves en gang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Bestest. Men det gjelder å skynde seg. Sesongen er over, så det som er å finne i butikken nå er alt som er før det kommer ny i september. Endret 15. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bestest. Men det gjelder å skynde seg. Sesongen er over, så det som er å finne i butikken nå er alt som er før det kommer ny i september. Liker bedre den vanlige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker ikke at all. Dessuten. All juice, både med og uten fruktkjøtt og vanlig og premium og whatever gjør meg dårlig i magen og gir meg kløe i halsen. Teiteste allergien : < Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Juice med fruktskjøtt er ekstremt godt, spesielt fra Meierienes, eller hvordan man staver det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Nå ærre nåkk guttær, UT!! UT!!" hahaha :!: Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 KJØTT. Beste er coop pluss juicen og Tines tropiske juice. De Tine sessong juicene er ikke så mye og skryte av. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker bedre den vanlige. Beste er coop pluss juicen og Tines tropiske juice. De Tine sessong juicene er ikke så mye og skryte av. Dere liker juice av konsentrat bedre enn ekte juice? Nei, nå står ikke verden til påske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I can has Freia Premium 70% Cocoa Black Pepper. Den var utrolig uvant. Ikke vond smak, men pepper og sjokolade er liksom ikke den blandingen man pleier å ha. Dere liker juice av konsentrat bedre enn ekte juice? Nei, nå står ikke verden til påske. Faktisk, ja. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Det vil jeg også ha, nam! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Det vil jeg også ha, nam! I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Hva faen skjer med forumet? Er det serverhikke eller Prophet og programvare som kødder med oss? Feil rekkefølge og surr med snapback ftw. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva faen skjer med forumet? Er det serverhikke eller Prophet og programvare som kødder med oss? Feil rekkefølge og surr med snapback ftw. Tipper at TP og Prog. har det kjempegøy med sitatfunksjonen og har planlagt det . Og bare satt inn et random tall for snapback. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Det vil jeg også ha, nam! I kveld skal jeg can haze noen ordentlige heimelaga cheezeburgarz. om nom Hva faen skjer med forumet? Er det serverhikke eller Prophet og programvare som kødder med oss? Feil rekkefølge og surr med snapback ftw. Det har skjedd med meg også. Jeg bare svarte i tråden, og plutselig hadde jeg vist både laget den og svart i den. Merkelig.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Snapbacken hadde funka men jeg ga beskjed for sent så det var noen som posta før Programvare, så egentlig skulle det ha funka. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 jaja, vi fikk oss en god latter av litt søndagstrolling ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg