MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Grisebank han da. Jævla slasken. Får være måte på hvor ubrukelig man skal være. Dump ham. Finn noen andre. Han der er tydeligvis ikke noe å spare på. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alle har nå sine lyter. Jeg er ikke perfekt jeg heller, og jeg håper han skjerper seg snart. Jeg vet bare ikke om jeg skal mase, eller om jeg bare skal la det gå sin gang. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jo mer du lar det gå sin gang, jo mer kommer du til å irritere seg over det og da blir det bare utrivelig. Nekt ham sex til han faktisk møter opp på slike ting.. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er dårlig på sexnekt. Er jo bare selvpining. Nå har han visst bestemt seg for å bli hjemme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flott. Dette er forumkaféen. Velkommen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvis du ikke selv gjør en innsats for å bedre situasjonen kan du i grunn ha det så godt og finne ut av dette selv. Hvis sex er viktigere enn at familien liker deg og kjæresten er det helt og holdent opp til deg. Du er bare 18, så sex er kanskje fortsatt det viktigste i livet. Ikke at jeg er så mye eldre enn deg, men det finnes faktisk viktigere ting her i livet enn sex. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jo mer du lar det gå sin gang, jo mer kommer du til å irritere seg over det og da blir det bare utrivelig. Nekt ham sex til han faktisk møter opp på slike ting.. Haha Good one Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Som tidligere nevnt: I know; MSg is good, MSg is wise. Men, lurer på om jeg skal vekke ColdIce og spise frokost snart ^^ Endret 15. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sex er ikke det viktigste i livet, nei. Men jeg synes det er en tåpelig metode for å få folk til å gjøre som man vil. Det funker kanskje, men det skaper jo bare enda mer dårlig stemning når jeg driver med utpressing. Jeg har lyst til at han skal innse det selv. Forstå hvorfor jeg vil ha ham med. Kan godt tenke meg å gi ham skikkelig dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sex er ikke det viktigste i livet, nei. Men jeg synes det er en tåpelig metode for å få folk til å gjøre som man vil. Det funker kanskje, men det skaper jo bare enda mer dårlig stemning når jeg driver med utpressing. Jeg har lyst til at han skal innse det selv. Forstå hvorfor jeg vil ha ham med. Kan godt tenke meg å gi ham skikkelig dårlig samvittighet. Ja forstår den. Men mener det ikke er noe å samle på når han ikke vil bli med i besøk og sånne ting. Alle må gjøre ting man ikke liker i livet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvis ikke etter to og et halvt år har oppdaget at typen din ikke da, ikke nå, ikke noen gang kommer til å endre seg med mindre du faktisk gjør noe drastiskt er det fint lite man kan gjøre. Hvis han ikke til nå har innsett dette selv kommer han heller ikke til å gjøre det med mindre du gjør noe drastiskt selv. Men dette gidder jeg ikke å diskutere her lenger. Lag en tråd om det i samlivsdelen og hør der. Dette er forumkaféen. Hmm, egg til frokost kanskje? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "beiken" også må du ha Msg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja forstår den. Men mener det ikke er noe å samle på når han ikke vil bli med i besøk og sånne ting. Alle må gjøre ting man ikke liker i livet. Helt klart. For å understreke dette, siden du liker fotball (): Jeg har flere ganger blitt dratt med for å sparke fotball med noen kamerater når jeg er på besøk hos dem. Jeg er virkelig ikke noe glad i fotball, men jeg blir med fordi jeg synes det er gøy å finne på noe med kameratene. Selvom jeg ikke nødvendigvis liker fotballen, liker jeg å finne på noe med kameratene. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Sex er ikke det viktigste i livet, nei. Men jeg synes det er en tåpelig metode for å få folk til å gjøre som man vil. Det funker kanskje, men det skaper jo bare enda mer dårlig stemning når jeg driver med utpressing. Jeg har lyst til at han skal innse det selv. Forstå hvorfor jeg vil ha ham med. Kan godt tenke meg å gi ham skikkelig dårlig samvittighet. Ja forstår den. Men mener det ikke er noe å samle på når han ikke vil bli med i besøk og sånne ting. Alle må gjøre ting man ikke liker i livet. Ja, så du/dere mener at det er viktig at han er med på sånt, selv om det ikke er akkurat i min familie (foreldre, søsken)? Jeg har jo ikke vært med ham på noe utenom hans foreldre og søsken, da. Men det er fordi vi ikke blir invitert til noen andre i hans slekt (hvis vi blir invitert, så forteller han meg det ikke, i så fall) Endret 15. mars 2009 av sandydandy Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "beiken" også må du ha Msg Men jeg spiste opp alt på her om dagen Tror kanskje jeg kan finne en pakke i fryseren dog o.O Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg mener at man skal gå i besøk man er invitert til. Og jeg mener at han skal være med hvis begge er invitert. Selvfølgelig, hvis bare du blir invitert, trenger ikke han gå, men om begge blir, går begge. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har jo ikke vært med ham på noe utenom hans foreldre og søsken, da. Men det er fordi vi ikke blir invitert til noen andre i hans slekt (hvis vi blir invitert, så forteller han meg det ikke, så fall) Dere blir ikke invitert fordi han en en slakatarm av en annen dimensjon. Jeg hadde heller ikke invitert dere. Jeg hadde ikke invitert bare deg heller fordi typen din er treig. Men som sagt.. Samlivsforumet plz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvis man elsker dama man er sammen med så blir man med på familie-besøk. Man skal STØTTE partern sin=) Nå satte jeg det veldig på spissen. Om noen år så har jeg forhåpentligvis sånn hund som er på bildet. Da kan du få sende den etter han:P Du må bare vente en stund. Endret 15. mars 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg mener at man skal gå i besøk man er invitert til. Og jeg mener at han skal være med hvis begge er invitert. Selvfølgelig, hvis bare du blir invitert, trenger ikke han gå, men om begge blir, går begge. Enkelt og greit. Enig. Det er jo en selvfølge å ikke gå hvis man ikke er bedt. Men blir man bedt går man. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Der var ColdIce våken ^^ Og jeg har ikke bæiken.. Damn it all to hell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg