Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hmm, alt dette vil jeg ha på romme mitt. :) (Det er ikke overkille vil passe akuratt in til mitt rom. :) )

post-178035-1237102270_thumb.jpg

Lenke til kommentar

"God" morgen.

Idag ble jeg dratt ut av en nydelig søvn klokka 6 på morgenen.

Vi skal nemlig i hoppbakken her i Vikersund. Yaaay...

Så nå blir det flere timer å se på folk kaste seg ut i luften og lande langt nede i en bakke.

Så utrolig lite gøy. :(

Lenke til kommentar
"God" morgen.

Idag ble jeg dratt ut av en nydelig søvn klokka 6 på morgenen.

Vi skal nemlig i hoppbakken her i Vikersund. Yaaay...

Så nå blir det flere timer å se på folk kaste seg ut i luften og lande langt nede i en bakke.

Så utrolig lite gøy. :(

Kjipt :/

Det er ålreit å ha på tven i bakgrunnen mens du gamer eller noe, men det der er ikke så spennende :p

Lenke til kommentar

Det er sant.

Men jeg har aldri intresert meg for sporten.

Jeg vil heller være hjemme spille L4D og TF2. :(

@Bytex, jeg har en sta mor som sier at hun fjerner PCen, tar strømmen osv osv osv.

Så jeg gidder bare ikke gå imot hun. For da øker sjangsen for at jeg får det som jeg selv vil litt senere. :wee:

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Pøh...det blir ikke værre enn du gjør det til sjøl. Psyker du deg ned BLIR det boring.

Sant

Men mødre og fedre har en psykisk greie som gjør at de skaper problemer for alle i familen.

f. eks. jeg hater å gå på langrenn. det er rett og slett dritkjedelig. allikevel drar de meg med ut gang på gang.

Ergo, jeg er sur hele turen, de blir sure på meg siden jeg er sur, den "hyggelige" langrennsturen blir en farse, og når jeg påpeker hvor hardt de failer når de drar meg med hver gang blir de sure og sier "ikke snakk sånn til oss!" fordi de vet jeg har rett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Uff, disse emo-ungene nå for tida altså..

Copy that. :thumbup:

I dag skal jeg forresten på fjelltur. Skal bli godt å omsider få gjort noe annet enn det vanlige kjede-seg-med-pcn-bare-for-å-ha-noe-å-gjøre. Så da pakker jeg med kamera, stativ og forhåpentligvis godt humør =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...