Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bare meg og deg DemonFudge Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noe nytt som har skjedd i DNFK de siste dagene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg bare tenker framover når det kommer til penger og ting ... Jeg har netopp kjøpt meg en ny TV og gleder meg til neste jeg skal kjøpe Jeg tenker aldri tilbake på utgiftene bare på fremtidige intekter (visst man kan kalle de små intakene intekt). Jeg har kjøpt ny bærbar PC for litt siden, neste dag jeg hadde testa det meste på den så tenkte jeg lurer på kor mye den neste PCen min skal klare. Er det flere en bare meg som er slik ?? PS: Er dette vanelig ?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) De fleste tenker vel slik i mer eller mindre grad når det gjelder teknologi? Men såfremt det ikke går ut over gleden med kjøpet er det vel ikke noe problem.. Endret 15. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tenker helt likt, JohansenTurbo. Det hender dog jeg innser prisnivået, og det hender jeg selger unna ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det går litt utover gleden Jeg vil bare ha bedre hele tiden ... Eks: La oss si jeg har kjøpt en 62" Full HD TV den er den beste på markede, etter ca 1 uke er jeg lei den. Da vil jeg ha en Projektor med 300" FullHD i stede når skal det slutte .... Jeg tenker ikke at jeg er fornøyd, men hva neste steg er Endret 15. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kjenner meg igjen der ang skjerm.. Først tittet jeg på små 22", fant ut at jeg da ikke hadde råd. Så da kjøpte jeg meg en 24" når jeg fikk råd, en uke etter solgte jeg den. Nå sitter jeg her ganske lykkelig på en 30" og har innsett at jeg ikke finner større - har dog etterspurt og gravd etter når de kommer med noe større, 2560x1600 har tross alt vært her i flere år.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er det motsatte av dere, jeg liker å ha minst mulig. Men liker jo å kunne spille Soul Calibur 4 på 52" og høre på høy musikk (jo høyere jo bedre ), men det er jo ikke mitt. Så da går det vel an, for ville selv aldri brukt mer enn 2000 på monitor og 5000 på høytalere. Hvorfor har vi ikke en glade tråd? Motstykket til deppetråden, istedet for gledesutbrudd. da det gjerne er litt høyere kvalitet enn "Wooo! favoritt middagen min" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kjenner meg igjen der ang skjerm.. Først tittet jeg på små 22", fant ut at jeg da ikke hadde råd. Så da kjøpte jeg meg en 24" når jeg fikk råd, en uke etter solgte jeg den. Nå sitter jeg her ganske lykkelig på en 30" og har innsett at jeg ikke finner større - har dog etterspurt og gravd etter når de kommer med noe større, 2560x1600 har tross alt vært her i flere år.. ebay er din venn Hmm ser disse Laser TVene er eksklusivt *sikle* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fikk en god deal på skjermen min, halvparten av hva folk på ebay krever Om du mente at man finner større der, nei. Største "PC-skjerm" er 2560x1600 - gidder ikke gå ned i oppløsning og opp i antall tommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva har du nå da ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mente oppløsning ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Et bedre spørsmål: hva skal du med enda høyere pixeltetthet? Edit: Forøvrig har jeg det slik når det gjelder teknologi jeg også, men jeg er av den typen som vil ha mest for pengene, alltid. Derfor venter jeg heller til de teknologiske fremskrittene tillater at jeg kan kjøpe det jeg vil ha til en overkommelig pris. Eksempelvis hadde jeg brukt for en 1TB disk når 80GB var det største på markedet. Istedenfor brukte jeg DVD som lagringsmedium i flere år (det ble en god del plater..). For et halvt år siden kjøpte jeg meg en TB disk og la alle platene over på den. På samme måte hadde jeg lyst på en mobiltelefon som kunne brukes som Mp3-spiller med et trådløst headesett, da jeg satt med min nye og råe w800i walkman-telefon. I dag er det standard. Endret 15. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skulle gjerne hadd 8000*4000 på min 32" Trur det er fordi vi liker rett og slett bare det beste eller noe i den duren Ka du trur ?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så fremt man ikke har et behov eller praktisk ønske som årsak til at man vil ha noe bedre enn man allerede sitter på ser jeg ikke helt poenget. Men det er vel den samme følelsen som da jeg selv skulle ha den råeste maskinen med det beste av det beste av hardware, bare for å sitte med det som var på topp. Det var jo kjekt den gangen, selv om det kostet flesk. Nå har jeg beveget meg mer over i "form follows function" - i overført betydning. Jeg kjøper etter behov, og ikke en umettelig trang til å ha det beste av det beste. Jeg skulle gjerne hatt dagens råeste skjermer beregnet for bildebehandling til under 5000kr, men det er bare å vente et par år så kan jeg plukke dem opp for en slikk og ingenting. Jeg husker jeg siklet på en 19" CRT til 15.000 en gang i tiden, og det var ikke mange årene siden jeg så et helt parti gå for 500kr stykket brukt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da er du mer av den typen som vil ha det beste til best pris tenker nu jeg Det er jo noe de fleste også vil ha Jeg er mer at jeg vil ha det beste kosta hva det koste vill skjønner ?? Men jeg ender altiltid opp med og kjøpe det allerbiligste PGA pengemangel Men et eks her: Jeg har tenkt og kjøpe et kamera med SD kvalitet. Jeg har 5000,-kr og bruke på kamera, da jeg kommer i butikken ser jeg de har tilbud på kamera. Jeg finner et rimelig, men bra SD kamera som jeg tenker den her kjøper jeg, men jeg skal nu gå og se hva 1080p kamera har og tilby, det er et 1080p kamera satt ned 50% og koster 5500,-kr (det er over mitt bæløpp, men jeg har nokka penger i baklomma). Jeg ender opp med og kjøpe det "Overkiller kameraet siden det var så jævli billig. Jeg trenger ikke ha 1080p TV engang Visst jeg får meg jobb på mandag kan jeg begynne og spare inn penger til snøscooter, men mamma sponser 10.000,-kr i mai/juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg