L4r5 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og mr. Lue, hva hadde han oppå den? Skinke ogg sjampis! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nammenam. ...når jeg tenker meg om er det få ting jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morn morn! Eller.. Ja.. God kveld? Jeg får ikke sove. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har spareribs og noe slags spicy chips. Sikl. Pff! En 450 grams biff, fløtegratinerte poteter (hjemmelagde) og rødvinssaus. Borte nå da. 450g høres litt mye ut. Den 200g biffen jeg spiste på Big Horn Steakhouse tidligere i kveld sammen med pommes noisette (eller hva det heter) og bernaisesaus var akuratt passe og det var et nydelig måltid. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morn morn! Eller.. Ja.. God kveld? Jeg får ikke sove. ...men det er jo helg. Du trenger ikke sove! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morn morn! Eller.. Ja.. God kveld? Jeg får ikke sove. ...men det er jo helg. Du trenger ikke sove! Hehe, om det enn var så vel. Jeg har hjemmeeksamen som skal leveres onsdag og har planer om å stå opp sånn semi-tidlig i morgen for å jobbe med den. Og i morgen er det jo seriestart, så er busy på kvelden.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morn morn! Eller.. Ja.. God kveld? Jeg får ikke sove. ...men det er jo helg. Du trenger ikke sove! Hehe, om det enn var så vel. Jeg har hjemmeeksamen som skal leveres onsdag og har planer om å stå opp sånn semi-tidlig i morgen for å jobbe med den. Og i morgen er det jo seriestart, så er busy på kvelden.. Serihahahahahahahaaneidaunnskyld. Jeg ville selvfølgelig sittet oppe og jobbet med den om nettene og sovet om dagene. Funker sååå bra atte. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morn morn! Eller.. Ja.. God kveld? Jeg får ikke sove. ...men det er jo helg. Du trenger ikke sove! Hehe, om det enn var så vel. Jeg har hjemmeeksamen som skal leveres onsdag og har planer om å stå opp sånn semi-tidlig i morgen for å jobbe med den. Og i morgen er det jo seriestart, så er busy på kvelden.. Serihahahahahahahaaneidaunnskyld. Jeg ville selvfølgelig sittet oppe og jobbet med den om nettene og sovet om dagene. Funker sååå bra atte. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok slik, spesielt natt til onsdag.... Hva ler du for? Seriestart? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg lo ikke. Bare hosta litt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) "Det er viktig å få et forhold til pølsa" - Eyvind Hellstrøm Endret 15. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skulle ønske han var bestefaren min. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Usj. Tommy Chong > Eivind Hellstrøm De derre frosne sjokolade croissantene med sjokolade inni er slettes ikke ille altså. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har jeg aldri prøvd, høres deilig ut. Men nå er jeg egentlig så mett at jeg ikke orker tenke på mat. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Det er viktig å få et forhold til pølsa" - Eyvind Hellstrøm Skulle ønske han var bestefaren min. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 HB: Strippeshow? Hvor? I RPP? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) "Det er viktig å få et forhold til pølsa" - Eyvind Hellstrøm Skulle ønske han var bestefaren min. Tenk så ufrivillig morsom han er. Bestefar bare prøver for hardt, han. "Ja, du blir jo straks atten. Skal du ta samen, da?" "...?" "Nei, lappen kaller dere det vel nå til dags" ...sukk. Knewt: Satser på at DF slenger opp noe småhett i RPP, ja. Endret 15. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg