Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tror vi skal ringe psykologen og ambulansen jeg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lars er det du kaller særFor om lørdagene går han på byen i dameklær. Jeg begynner å bli jævlig lei. Jeg kan ikke fordra deg. Du er grunnen til mitt hat. Jeg skulle hatt deg på et fat. Jeg var og kjøpte bacon på butikken. Is this awsome? y/n. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, folks, dropp nå den sex-dildo-tøse praten deres. Må dere på død og liv diskutere det så har man en egen plass for det på dette forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Awesome? Yes, yes sure, indeed. Word er håpløst når det kommer til å legge inn bilder og stæsj Hvorfor kan ikke gruppa mi gjøre det enkelt i stedet for å på død og liv knote rundt i Word og gjøre bildene små etc? Noobs hele gjengen >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg var og kjøpte bacon på butikken. Is this awsome? y/n. yes [x] no [ ] Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg begynner å bli jævlig lei.Jeg kan ikke fordra deg. Du er grunnen til mitt hat. Jeg skulle hatt deg på et fat. Du er bare full av hat. Du er ikke noe pen heller Jeg har 4 Kg bacon hjemme som jeg hamstra i sverige sist måned Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Apropos bacon så skal jeg på harrytur i morra. Da blir det bacon, sprit og røyk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har 4 Kg bacon hjemme som jeg hamstra i sverige sist måned Brenn. Jeg har en halv pakke IFA igjen og. Yea! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Awesome? Yes, yes sure, indeed. Word er håpløst når det kommer til å legge inn bilder og stæsj Hvorfor kan ikke gruppa mi gjøre det enkelt i stedet for å på død og liv knote rundt i Word og gjøre bildene små etc? Noobs hele gjengen >< store bilder er jo best da! er jo eneste måten man kan få lagt frem arbeid som er på over 4 sider Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er absolutt enig, Espen! Får frem detaljene også Kunne helt greit fått 8-10 sider nå, men neida. De måtte ta det ned til 3 >< Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Apropos bacon så skal jeg på harrytur i morra. Da blir det bacon, sprit og røyk! Jeg har alt unntatt sprit.. Fordi jeg gidder ikke å bruke penger på å kjøpe billig smugler sprit.. "Wodka", som er ifra tyskerland, det er noe skvip, men smuglerøyk og kjøtt passer meg perfekt, billig inn, litt dyrere ut, gir penger mellom hendene Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Apropos bacon så skal jeg på harrytur i morra. Da blir det bacon, sprit og røyk! Altså til sverige? kan jeg være med? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er absolutt enig, Espen!Får frem detaljene også Kunne helt greit fått 8-10 sider nå, men neida. De måtte ta det ned til 3 >< det er jo helt idiotisk ett bilde sier mer enn tusen ord! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså til sverige? kan jeg være med? Så klart. Møt opp i sandefjord i tide til båten klokka 10 og betal for egen billett. Vi skal kjøre rundt på veien tilbake Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså til sverige? kan jeg være med? Så klart. Møt opp i sandefjord i tide til båten klokka 10 og betal for egen billett. Vi skal kjøre rundt på veien tilbake Okei, imorgen eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så klart. Møt opp i sandefjord i tide til båten klokka 10 og betal for egen billett. Vi skal kjøre rundt på veien tilbake stikker du innom Arendal på veien? Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ohoi. Jeg har hodepine. *Snoke i medisinskap til* EDIT: ... Endret 21. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Okei, imorgen eller?Ja i morgen. stikker du innom Arendal på veien?Det blir en LITEN omvei så jeg tror ikke det nei. Men du kan jo ta toget opp da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Damn, glem det. Jeg var forsein :<. Endret 21. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Okei, imorgen eller?Ja i morgen. Okei, da kommer jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg