Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Helvete, jeg vurderer å ommøblere her. Blir så jævla nervøs av å sitte med ryggen til døra når jeg spiller litt skumle spill. :(

Og det hjelper ikke så jævlig mye når katta dytter opp døra som igrunn trenger en smøring.

*iiiiiiiiiiiiih* Meow?

Hadde det sånn der jeg bodde sist .... "Men spillte ikke så mye skummle spill, mest pr0no :)

Hmm du fikk meg på tanken :D

Jeg skal omøblere siden pappa alikavell ikke er hjemme :p

Skal lage det litt mer koselig så ikke tingan ligger slengt utover det store gulve !!

*Omøblerer*

Lenke til kommentar
Jeg er sliten etter en dag med jobb i Vikersund...Det var slitsomt å plukke søppel i sponsorhallen, og helle øl i bøtter og vaske contaienere som det hadde vært gulasj eller lapskaus

Og for å toppe dagen, så tapte ManU mot -pool. Hva føler du nå? :tease:

Hva jeg føler, jo nå skal du høre...

1. Greit med litt motstand til gullet, selv om United vinner

2. Slike seiere kan få et lag til å ta litt for mye av, og det vil ende med at Liverpool tror de er best og taper neste kamp.

3. Er alltid like gøy å høre syting av deg og resten av Liverpool fansen som er høye på pæra og tror den ene kampen avgjør hvem som er best da det er tabellen som forteller sannheten.

4. Når et lag får rødt kort mot et topplag, da har man ikke sjangs uansett!

1. Det vet du ikke sikkert enda, sesongen er fremdeles ikke over. :)

2. Liverpool presterte minst like bra mot Real, så her må jeg si at du tar feil.

3. Og høre syting fra meg hører du kun når Manchester taper for Liverpool, fordi de aller fleste (ikke alle) Manchester fans kun whiner om at de har verdens beste lag. Osv. Påstår ikke at du gjør det, men som et eksempel.

4. Dette var så seint ute i kampen at de ville ikke spilt stor forskjell.

:)

Lenke til kommentar
KJEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEEG.

Du får det ikke mer morsomt enn du gjør det selv. Eller noe sånn. *Dårlig hint til at du skal legge ut et dristig bilde her*

Si et band! Hvilket som helst, som dere liker. Sitter her og spotter litt. :p

The Angelic Process. Det siste albumet deres er nok det mest tilgjengelige.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...