Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stor om jeg henger på NTNU hele dagen :p

Alternativt kan jeg bare gå av toget på Værnes og henge nede i førsteetasjen, dømt til å møte deg da ^^

:ermm:

What?

Siden jeg aldri kom på treff, så er jo dette en utmerket sjanse for at du får møte meg :D

Jo, sant. Men jeg drar jo som sagt med en annen jente... Og hun vet ikke hvem du er :p

Lenke til kommentar
Jeg er sliten etter en dag med jobb i Vikersund...Det var slitsomt å plukke søppel i sponsorhallen, og helle øl i bøtter og vaske contaienere som det hadde vært gulasj eller lapskaus

Og for å toppe dagen, så tapte ManU mot -pool. Hva føler du nå? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er sliten etter en dag med jobb i Vikersund...Det var slitsomt å plukke søppel i sponsorhallen, og helle øl i bøtter og vaske contaienere som det hadde vært gulasj eller lapskaus

Og for å toppe dagen, så tapte ManU mot -pool. Hva føler du nå? :tease:

Hva jeg føler, jo nå skal du høre...

1. Greit med litt motstand til gullet, selv om United vinner

2. Slike seiere kan få et lag til å ta litt for mye av, og det vil ende med at Liverpool tror de er best og taper neste kamp.

3. Er alltid like gøy å høre syting av deg og resten av Liverpool fansen som er høye på pæra og tror den ene kampen avgjør hvem som er best da det er tabellen som forteller sannheten.

4. Når et lag får rødt kort mot et topplag, da har man ikke sjangs uansett!

Lenke til kommentar
Stor om jeg henger på NTNU hele dagen :p

Alternativt kan jeg bare gå av toget på Værnes og henge nede i førsteetasjen, dømt til å møte deg da ^^

:ermm:

What?

Siden jeg aldri kom på treff, så er jo dette en utmerket sjanse for at du får møte meg :D

Jo, sant. Men jeg drar jo som sagt med en annen jente... Og hun vet ikke hvem du er :p

Hva har det med saken å gjøre? :p

Er a singel og like søt som deg? :p

Lenke til kommentar
Llandari, takk for tilbudet, men jeg er lei av å kose med gutter. Det gjør jeg nok ellers, vil prøve å kose med noen av det motsatte kjønnet også :p

Dessuten, Aids er en Ida. Idaer er skumle :o

Like greit, jeg vil også helst kose med jenter...

Idaer er forresten ikke skumle, de er :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...