Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Throbbing Bicycle

The Throbbing Bicycle is a daring sexual act, which is extremely difficult to accomplish, but will make you feel magnificent if you pull it off! in which a female is on hands and knees, her behind lifted up behind her, exposing her open anus. The male, about 50 feet away with his pants off and on a bicycle, will peddle until he is at full speed and about a foot away from the female. He well then jam the front brake, causing his bike to buck him forward at an exceding speed through the air, sending his erect penis into the woman's anus at a speed close to 20 mph.

Når vi først er inne på sexmoves kan jeg jo nevne en liten klassikker; nemlig Rodeo.

For de som ikke har hørt om rodeo før:

Midt i akten sier du at du har aids og prøver å holde deg fast gjennom resten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen alle sammen! Vært på kaninhopping hele dagen, og er utrolig sliten, men må pakke til trondheimturen, rense kaninbur, mate kaniner, dusje og spise middag før kvelden..

Hva skal du i Trondheim?

Noe greier på NTNU. Fysikkopplegg..

Sjur: Drar i morgen, og drar hjem på mandag.

Jaså, kanskje jeg skal ta meg en tur til Trondhjem i morra? :hmm:

Lenke til kommentar
Høres dårlig ut som skjermbeskytter. Vil ikke det slite på skjermen med tanke på innbrenning elns?

I 1990 eller noe ville det nok vært et problem. Med dagens LCD-skjermer er det ikke noe tema i det hele tatt.

Med plasmaskjermer kan det dog være et visst problem, men tviler på at mange har plasma på PCen. :)

Skjermbeskyttere er altså helt overflødig for de fleste i dag. Selv har jeg ikke skjermbeskytter, ser ikke helt poenget.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Skjermbeskyttere er altså helt overflødig for de fleste i dag. Selv har jeg ikke skjermbeskytter, ser ikke helt poenget.

Har ikke skjermbeskytter selv heller, men når jeg er på TG hadde det vært fett å hatt et bilde som dekket hele skjermen når jeg ikke sitter på plassen min. ^^

Lenke til kommentar
Stor om jeg henger på NTNU hele dagen :p

Alternativt kan jeg bare gå av toget på Værnes og henge nede i førsteetasjen, dømt til å møte deg da ^^

:ermm:

What?

Siden jeg aldri kom på treff, så er jo dette en utmerket sjanse for at du får møte meg :D

Jaså, kanskje jeg skal ta meg en tur til Trondhjem i morra? :hmm:

Er sikkert fucka i hodet, men tenker på lapskaus hver gang noen skriver Trondhjem...

Ha ha, fullt forståelig *spist mye*

Det tar alltid en liten stund fra jeg sier noe til jeg gjør det. Henger igjen fra ungdomstiden da muttern ba meg rydde rommet osv.

Jeg har hatt det sånn hele livet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...