Underpants Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Throbbing Bicycle The Throbbing Bicycle is a daring sexual act, which is extremely difficult to accomplish, but will make you feel magnificent if you pull it off! in which a female is on hands and knees, her behind lifted up behind her, exposing her open anus. The male, about 50 feet away with his pants off and on a bicycle, will peddle until he is at full speed and about a foot away from the female. He well then jam the front brake, causing his bike to buck him forward at an exceding speed through the air, sending his erect penis into the woman's anus at a speed close to 20 mph. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen andre enn meg som leste i VG i går om han som hadde gjemt seg under stuebordet under steinraset? Enten har jeg bomma veldig eller så har VG kommet opp med en helt ny historie til samme person. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=567219 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Våkna nå jeg.. litt seint, men etter en hard uke er det vel greit. wii, alle torrentene er ferdig og frokosten er.... tørr... det kunne vært verre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United hakke vært noe særlig siden Cantonas dager og Pool hakke vært noe særlig siden Rush sine glansdager, såeh ... Go Spurs og Gunners. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United hakke vært noe særlig siden Cantonas dager wat Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United hakke vært noe særlig siden Cantonas dager og Pool hakke vært noe særlig siden Rush sine glansdager, såeh ...Go Spurs og Gunners. du liker to lag som hater hverandre xD Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva mener Facebook med "streamingen viser alle publiseringer fra vennene dine i sanntid"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lars: Skal vi ta rullebrettet ned til pøbben og spise bejken? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United vinner i dag. Sånn er det. Hovmod står for fall Liverpool in my <3 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var innom Outland i Kristiansand i dag. Virka litt lite i forhold til andre Outland-butikker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var innom Outland i Kristiansand i dag. Virka litt lite i forhold til andre Outland-butikker Prøv Outland i Stavanger, den nye sjappa altså. Trang og lita, men koselig, selv om det er vanskelig å finne bøker om det er flere som er innerst der og leter United hakke vært noe særlig siden Cantonas dager og Pool hakke vært noe særlig siden Rush sine glansdager, såeh ...Go Spurs og Gunners. du liker to lag som hater hverandre xD Yeah. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Drittkamp. Ska'kke være så jævla bråkjekk vettu ManU fans som er store i kjeften før en kamp mot Liverpool = FAIL! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lars: Skal vi ta rullebrettet ned til pøbben og spise bejken? Det heter skejtbård da. Pøbben er riktig. Men jeg tror ikke de har bejken der. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bra at manu taper litt. De har blitt altfor store i det siste. --------------- Omg, jeg må betale 80 kr om jeg vil bytte navn på xboxen, helvetes microsoft som skal tjene på alt de gjør. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, noe så blodharry! Twilight of The Thunder God? :|... Haha! Blodharry er ordet, ja! Hahaha, nei, huff. Og stakkars, da. Hvem har puttet hodene deres i en usynlig vaskemaskin? Når ble synkronisert headbanging ut? All metall er blodharry, det er en del av pakken. Det er først når man aksepterer det at man kan verdsette musikken for hva det er. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 fargoth, den sangen der er rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg